Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (39)Реферативна база даних (380)Книжкові видання та компакт-диски (330)Журнали та продовжувані видання (111)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

   Тип видання:   монографія   
1.

Шамова, Т. И.
Управление образовательным процессом в адаптивной школе [Електронний ресурс] / Т. И. Шамова, Т. М. Давыденко. - М. : Центр "Педагогический поиск", 2001. - 384 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В практико-ориентированной монографии рассматриваются вопросы содержания деятельности адаптивной школы, освещаются проблемы содержания и организации образовательного процесса в адаптивной школе, раскрываются механизмы управления школой и образовательным процессом на рефлексивной основе. Книга предназначена для руководителей школ: директоров, заместителей директора, заведующих методическими кафедрами, руководителей методических объединений, а также для учителей.



Кл.слова:
педагогіка -- методика

   Тип видання:   методичний посібник   
2.

Жерар, Ф. -М.
Як розробляти та оцінювати шкільні підручники [Електронний ресурс] : пер. з фр. / Ф. -М. Жерар, К. Роеж'єр. - К. : К.І.С., 2001. - 352 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
освіта -- навчання -- школа

   Тип видання:   довідник   
3.

Жосан, Олександр Едуардович.
Шкільна навчальна література: теорія і практика [Електронний ресурс] : довідник / О. Е. Жосан ; Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 156 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.95 Мб


У довіднику подаються основні етапи історії вітчизняної шкільної навчальної літератури, аналізується сучасний стан та визначаються перспективи її розвитку. Розглядаються основні чинники, що впливають на стан шкільної навчальної літератури, зокрема таких її компонентів, як зміст, структура, формат та функції. Розкриваються теоретичні та методологічні підходи до процесів створення, перевірки якості та використання шкільної навчальної літератури. Приділяється увага проблемі науково-методичного забезпечення функціонування різних видів навчальної літератури (підручника, навчального посібника, практикуму, хрестоматії, словника тощо). Для наукових, науково-педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів, методистів, учителів, інших працівників освіти, авторів різних видів навчальної літератури.



Кл.слова:
педагогічна література -- підручникознавство -- педагогічна експертиза
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського