Книжкові видання Журнали та продовжувані видання Зарубіжна україніка Картографічні видання Стародруковані карти Рукописні карти Електронна колекція карт Ноти та музичні видання Підручний фонд відділу стародруків Інкунабули Палеотипи Кириличні стародруки Видання гражданського друку Листівки періоду (1880-1945 рр.) Рідкісні видання Цифрова бібліотека
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Книжкові видання Розширений пошук |
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357 я73$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 132
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | ВА865214 Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студентів екон. спец. закл. вищ. освіти / [Р. І. Буряк та ін. ; за ред. проф. Збарського В. К.] ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, Каф. маркетингу та міжнар. торгівлі. - Вид. 2-ге, перероб. та допов. - Київ : НУБіП, 2023. - 637 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 562-572. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор: Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, цифровий маркетинг, маркетингова політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. Окремий розділ у посібнику займають питання логістики, забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції. За своїм змістом підручник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга рекомендована МОН України (лист № 1.4/ 18-Г- 791 від 13.09.2006 р.). Для студентів, які вивчають дисципліну «Маркетинг». Книга може бути корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.
Файл: IMG - 0 Дод. точки доступу: Буряк, Руслан Іванович; Збарський, Василь Кузьмич; Талавиря, Микола Петрович; Бондаренко, Валерій Михайлович; Збарський, В. К. (ред.); Національний університет біоресурсів і природокористування України. Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 2. | ВА868468 Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / М. В. Корж [та ін.] ; Держ. торг.-екон. ун-т, Донбас. держ. машинобуд. акад. - Київ : Компринт, 2023. - 309 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 305-309. - 100 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Корж, Марина Володимирівна; Фоміченко, Інна Петрівна; Чуніхіна, Тетяна Сергіївна; Бурцева, Олена Єгорівна; Баркова, Світлана Олександрівна; Державний торговельно-економічний університет (Київ); Донбаська державна машинобудівна академія (Краматорськ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 3. | ВА858497 Маркетинг [Текст] : метод. рек. до викон. кваліфікац. роботи для здобувачів вищ. освіти ОС "Бакалавр" та "Магістр" спец. 075 "Маркетинг" / [уклад.: Т. В. Князєва та ін.] ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2022. - 77, [1] с. : табл. - 50 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Князєва, Тетяна В'ячеславівна (уклад.); Полоус, Ольга Вікторівна (уклад.); Шевченко, Анна Валеріївна (уклад.); Радченко, Ганна Анатоліївна (уклад.); Михальченко, Інна Григорівна (уклад.); Національний авіаційний університет (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 4. | ВА858335 Антикризовий маркетинг [Текст] : навч. посіб. / М. О. Багорка [та ін.]. - Дніпро : Журфонд, 2022. - 343 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 307-334. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Багорка, М. О.; Писаренко, В. В.; Кадирус, І. Г.; Юрченко, Н. І.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 5. | ВА856989 Digital-маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посіб. / Слободяник А. М. [та ін.] ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ : КиМУ, 2022. - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-227. - 200 прим.
Тематичний рубрикатор: Представлений навчальний посібник спрямований на висвітлення актуальних проблем цифрового маркетингу, на формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах стійкого розвитку та високої невизначеності бізнес-середовища. Основна увага в посібнику надана маркетинговим функціям, сучасним цифровим технологіям, питанням розвитку цифровізації бізнес-процесів. Призначення навчального посібника – висвітлення сучасних теорій, моделей, технологій цифрового маркетингу, отримання знань і навичок у сфері формування маркетингової політики компаній, заснованих на концепції інноваційного розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки. Посібник складається з восьми тем, містить практичні кейси, тестові завдання, бібліографічний список. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, викладачів, аспірантів і менеджерів - усіх тих, хто цікавиться актуальними проблемами маркетингового управління сучасним бізнесом в умовах цифрової трансформації розвитку економічної системи.
Файл: IMG - 0 Дод. точки доступу: Слободяник, Анна Миколаївна; Могилевська, Ольга Юріївна; Романова, Лідія Василівна; Салькова, Ірина Юріївна; "Київський міжнародний університет", приватний вищий навчальний заклад
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 6. | ВА865325 Маркетингова товарна політика [Текст] : підручник / Євген Крикавський [та ін.] ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - 374 с. : рис., табл. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 18). - Бібліогр.: с. 252-254. - 150 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Косар, Наталія Степанівна; "Львівська політехніка", національний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 7. | ВА864026 Дайновський, Юрій Анатолійович. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. / Дайновський Ю. А. ; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. торг.-екон. ун-т. - Львів : Вид-во ЛТЕУ, 2022. - 283 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 279-282. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Центральна спілка споживчих товариств України; Львівський торговельно-економічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 8. | ВА842731 Глущенко, Світлана Василівна. Антикризове управління на підприємстві: фінансово-організаційні аспекти [Текст] : конспект лекцій : навч. посіб. для студентів ВНЗ / С. В. Глущенко, С. В. Івахенков ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - Київ : НаУКМА, 2020. - 90, [1] с. : рис., табл. - Рез. англ. - Бібліогр.: с. 89-90. - 50 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Івахенков, Сергій Володимирович; "Києво-Могилянська академія", національний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 9. | ВА865107 Писаренко, Володимир Вікторович. Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. - Дніпро : Пороги, 2020. - 239 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці тем, с. 230-239. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Багорка, Марія Олександрівна
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 10. | ВА837906 Приходько, Дар'я Олександрівна. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студентів екон. спец. закл. вищ. освіти / Д. О. Приходько ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків : Бровін О. В. [вид.], 2019. - 239 с. : табл., іл. - Бібліогр.: с. 233-239. - 100 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 11. | ВА838575 Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. - 363 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Ларіна, Ярослава Степанівна; Бабічева, Олена Іванівна; Романова, Лідія Василівна; Антофій, Наталія Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна (ред.)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 12. | ВА825827 Олексенко, Л. В. Маркетингова політика розподілу [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 440-442. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 13. | ВА807364 Петруня, Юрій Євгенович. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня ; Ун-т мит. справи та фінансів. - 3-є вид., перероб. і допов. - Дніпропетровськ : Ун-т митної справи та фінансів, 2016. - 361 с. : рис., табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 344-345. - 100 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Петруня, Віра Юріївна; Університет митної справи та фінансів
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 14. | ВА804342 Стеблюк, Наталія Федорівна. Маркетинг. Практикум [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова ; Дніпродзержин. держ. техн. ун-т (ДДТУ). - Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2016. - 326 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 320-326. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Волосова, Наталія Миколаївна; Дніпродзержинський державний технічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 15. | ВА805242 Жарська, Ірина Олександрівна. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи [Текст] : навч. посіб. / І. О. Жарська ; Одес. нац. екон. ун-т. - Одеса : Атлант ВОІ СОІУ, 2016. - 262 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 257-262. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Одеський національний економічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 16. | ВА807331 Попова, Надія Василівна. Маркетинг [Текст] : підруч. для студентів, які навчаються за спец. галузі знань "Управління та адміністрування" / Н. В. Попова ; Харків. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - Харків : В справі, 2016. - 298 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 296-298. - 100 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Київський національний торговельно-економічний університет. Харківський торговельно-економічний інститут
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 17. | ВА813260 Бондаренко, В. М. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посіб. / В. М. Бондаренко, І. І. Поліщук, В. В. Шарко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2016. - 224 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-221. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Поліщук, І. І.; Шарко, В. В.; Київський національний торговельно-економічний університет. Вінницький торговельно-економічний інститут
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 18. | ВА808509 Гайдученко, Светлана Александровна. Маркетинг [Текст] : учеб. пособие для студентов вузов / [С. А. Гайдученко, А. В. Запорожец, Т. Г. Молодченко] ; Харьк. нац. ун-т гор. хоз-ва им. А. Н. Бекетова. - Харьков : Бровин А. В., 2016. - 299 с. : табл., рис. - Бібліогр. в кінці тем. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Запорожец, Анна Владимировна; Молодченко, Таисия Геннадьевна; Харьковский национальный университет городского хозяйства имени А. Н. Бекетова
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 19. | ВА794628 Вершигора, Є. Ю. Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Є. Ю. Вершигора ; Хмельниц. екон. ун-т. - Тернопіль : Астон, 2015. - 407 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 405-407. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Хмельницький економічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 20. | ВА795211 Падерін, Іван Дмитрович. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ України / І. Д. Падерін, К. О. Сорока, К. В. Комарова ; за ред. акад. АЕН України Н. І. Редіної ; Дніпропетр. держ. фінанс. акад. - 2-ге вид., перероб. і допов. - Дніпропетровськ : ДДФА, 2015. - 259 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 199. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Сорока, Катерина Олексіївна; Комарова, Катерина Володимирівна; Редіна, Н. І. (ред.); Дніпропетровська державна фінансова академія
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
| |
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
|
|
|