Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 492
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  ДС50324
Логачева, Людмила Николаевна.
Производственный риск: Экономические механизмы предупреждения и компенсации (на примере предприятий угольной промышленности) [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Логачева Людмила Николаевна ; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1996. - 215 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Национальная академия наук Украины; Институт экономики промышленности (Донецк)

Видання зберігається у :
Основний фонд
2.
  
  ДС53947
Бурдяк, Олег Мирославович.
Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Чернівецький держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 1997. - 159 с.: табл.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Чернівецький державний університет імені Ю. Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  ДС53924
Данько 1997, Наталия Ивановна.
Модели оценки и выбора целевого сегмента рынка в маркетинговой системе предприятия [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.03.02 / Данько Наталия Ивановна ; Харьк. гос. экон. ун-т. - 162 c.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харьковский гос. экономический университет

Видання зберігається у :
Основний фонд
4.
  
  ДС51989
Марущенко, Виктор Андреевич.
Маркетинговое обеспечение деятельности предприятия в условиях перехода к рынку [Текст] : дис... канд. экон. наук / Марущенко Виктор Андреевич ; Харьковский гос. экономический ун-т. - Х., 1996. - 176 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харьковский гос. экономический университет

Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ДС95271
Рыжкова, Галина Анатольевна.
Организационно-экономический механизм управления маркетинговыми коммуникациями [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Рыжкова Галина Анатольевна ; Днепропетровский ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 176 л.: табл. - Библиогр.: л. 162-171.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Днепропетровский университет экономики и права

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ДС92628
Михайловська-Ясюченко, Леся Валентинівна.
Управління маркетинговим ризиком підприємства [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Михайловська-Ясюченко Леся Валентинівна ; Європейський ун-т. - К., 2005. - 196 , [29]арк.: рис., табл. - арк. 185-196.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Європейський університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
7.
  
  ДС56327
Зиновьева, Лариса Анатольевна.
Использование стратегического маркетинга на предприятиях военно-промышленного комплекса в условиях конверсии и перехода к рынку [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Зиновьева Лариса Анатольевна ; Харьковский гос. технический ун-т радиоэлектроники. - Х., 1997. - 179 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харьковский гос. технический университет радиоэлектроники

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  ДС61663
Северин, Александр Степанович.
Совершенствование управления предприятиями на основе маркетинга [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Северин Александр Степанович ; Донецкий гос. коммерческий ин-т. - Донецк, 1998. - 238 л. - л. 176-183.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Донецкий государственный коммерческий институт

Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  ДС56264
Дубницкий, Владимир Иванович.
Научно-методические основы развития маркетинга промышленного комплекса региона (на примере Донецкой области) [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Дубницкий Владимир Иванович ; НАН Украины, Ин-т экон.-прав. исслед. - Донецк, 1997. - 198 л.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Национальная академия наук Украины; Институт экономико-правовых исследований (Донецк)

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ДС79611
Куденко, Наталія Володимирівна.
Маркетингове стратегічне планування [Текст] : дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Куденко Наталія Володимирівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 503 арк.: рис. - арк. 456-468.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  РА292926
Вітлінський, Вальдемар Володимирович.
Оцінка, моделювання та оптимізація управління економічним ризиком [Текст] : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.03.02 / Вітлінський Вальдемар Володимирович ; Київський держ. економічний ін-т. - К., 1996. - 24 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський державний економічний інститут

Видання зберігається у :
Основний фонд
12.
  
  РА292781
Герасимчук, Василь Гнатович.
Маркетинг і розвиток підприємства [Текст] : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.03 / Герасимчук Василь Гнатович ; Київський держ. економічний ін-т. - К., 1996. - 35 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський державний економічний інститут

Видання зберігається у :
Основний фонд
13.
  
  РА296515
Бурдяк, Олег Мирославович.
Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Державний ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 1997. - 19 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Державний університет "Львівська політехніка"

Видання зберігається у :
Основний фонд
14.
  
  РА339128
Михайловська-Ясюченко, Леся Валентинівна.
Управління маркетинговим ризиком підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Михайловська-Ясюченко Леся Валентинівна ; Європейський ун-т. - К., 2005. - 20 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Європейський університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  РА344982
Рижкова, Галина Анатоліївна.
Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Рижкова Галина Анатоліївна ; Дніпропетровський ун-т економіки та права. - Д., 2006. - 18 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Дніпропетровський університет економіки та права

Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  РА363628
Полонець, Володимир Миколайович.
Формування маркетингових стратегій росту підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Полонець Володимир Миколайович ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2009. - 20 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Видання зберігається у :
Основний фонд
17.
  
  РА291705
Логачева, Людмила Николаевна.
Производственный риск: экономические механизмы предупреждения и компенсации ( на примере предприятий угольной промышленности) [Текст] : автореф. дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Логачева Людмила Николаевна ; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1996. - 29 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Национальная академия наук Украины; Институт экономики промышленности (Донецк)

Видання зберігається у :
Основний фонд
18.
  
  РА298455
Зінов"єва, Лариса Анатоліївна.
Використання стратегічного маркетингу на підприємствах військово-промислового комплексу в умовах конверсії та переходу до ринку [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Зінов"єва Лариса Анатоліївна ; Харківський держ. економічний ун-т. - Х., 1997. - 16 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харківський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
19.
  
  РА301070
Северін, Олександр Степанович.
Вдосконалення управління підприємствами на основі маркетингу [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Северін Олександр Степанович ; Донецький держ. комерційний ін-т. - Донецьк, 1998. - 16 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Донецький державний комерційний інститут

Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  РА296553
Данько, Наталя Іванівна.
Моделі оцінки та вибору цільового сегмента ринку в маркетинговій системі підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Данько Наталя Іванівна ; Харківський держ. економічний ун-т. - Х., 1997. - 17 с.: рис.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харківський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського