Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (18)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 549
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  Р118730

Робоча програма навчальної дисципліни "Прикладне програмне забезпечення моделювання маркетингової діяльності підприємства" для студентів спеціальності "Менеджмент організацій" денної форми навчання [Текст] / Харк. нац. екон. ун-т ; [уклад. К. В. Тонєва]. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2011. - 46 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 39-45. - 40 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Тонєва, Кристина Валеріївна (уклад.); Харківський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
2.
  
  ВА856989

Digital-маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посіб. / Слободяник А. М. [та ін.] ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ : КиМУ, 2022. - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-227. - 200 прим.

Тематичний рубрикатор:
Представлений навчальний посібник спрямований на висвітлення актуальних проблем цифрового маркетингу, на формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах стійкого розвитку та високої невизначеності бізнес-середовища. Основна увага в посібнику надана маркетинговим функціям, сучасним цифровим технологіям, питанням розвитку цифровізації бізнес-процесів. Призначення навчального посібника – висвітлення сучасних теорій, моделей, технологій цифрового маркетингу, отримання знань і навичок у сфері формування маркетингової політики компаній, заснованих на концепції інноваційного розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки. Посібник складається з восьми тем, містить практичні кейси, тестові завдання, бібліографічний список. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, викладачів, аспірантів і менеджерів - усіх тих, хто цікавиться актуальними проблемами маркетингового управління сучасним бізнесом в умовах цифрової трансформації розвитку економічної системи.

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Слободяник, Анна Миколаївна; Могилевська, Ольга Юріївна; Романова, Лідія Василівна; Салькова, Ірина Юріївна; "Київський міжнародний університет", приватний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  ІВ213350
Ilarionova, Nina.
Marketing [Text] : manual = [Маркетинг] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Nina Ilarionova ; KROK univ. - Kyiv : [s.n], 2009. - 240 p. : fig., tab. - Текст англ. . - Вих. дан., бібліогр. укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 500 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
KROK university

Видання зберігається у :
Основний фонд
4.
  
  ІР8371

Program of the educational discipline "Marketing" for students of speciality "Management of organizations" for all forms of learning [Text] / Kharkiv nat. univ. of economics ; comp. by: O. Myronova, D. Naypak. - Харків : ХНЕУ, 2011. - 35 p. : tab. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 33-34.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Myronova, Olga (уклад.); Миронова, Ольга Миколаївна; Naypak, Denis (уклад.); Найпак, Денис Валерійович; Kharkiv national university of economics

Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ВА766005

SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика [Текст] : навч. посіб. / І. М. Буднікевич [та ін.] ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2013. - 88 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 87-88. - 50 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М.; Баранник, О. А.; Кошкаров, С. А.; Крупенна, І. А.; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ВА616729

SWOT-аналіз- основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / ред. Л. В. Балабанова ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - Донецьк : [б.в.], 2001. - 180 с. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: С.205-208.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Балабанова, Л. В. (ред.); Донецький державний університет економіки і торгівлі імені М. І. Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд
7.
  
  ДС80841
Єгоренко, Дмитро Віталійович.
Методичні основи формування господарських рішень [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Єгоренко Дмитро Віталійович ; Донецький національний технічний ун-т. - Донецьк, 2003. - 198 арк.:рис. - арк. 171-184.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Донецький національний технічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  ВА852976
Єрмошенко, Микола Миколайович.
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Єрмошенко М. М., Нестеренко О. В., Штулер І. Ю. ; Нац. акад. упр. - Київ : Нац. акад. упр., 2021. - 141 с. : рис. - Бібліогр.: с. 140-141. - 350 прим.

Тематичний рубрикатор:
Посібник призначений для підтримки вивчення навчальної дисципліни «Маркетингові інформаційні системи в управлінні підприємствами» для студентів, що навчаються на магістерських програмах за спеціальністю «Маркетинг». Крім того, посібник може використовуватись студентами, що вивчають дисципліни з економіки, бізнесу, менеджменту та адміністрування. Інформаційні технології аналізу даних, з урахуванням сучасних тенденцій вдосконалення управління підприємствами та можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, є перспективним напрямом автоматизації управлінської праці та маркетингової діяльності. У посібнику викладено основні відомості про інформаційні чинники маркетингової діяльності на підприємстві, організації даних та знань, застосування моделей аналізу даних, щодо особливостей архітектури інтелектуальних систем управління. Наведено огляд деяких програмних продуктів з аналізу даних, що пропонуються на ринку. Крім студентів та викладачів це видання може бути корисним й для керівників і фахівців фінансово-економічної сфери, державних службовців, а також для науковців, яких цікавлять проблеми створення інформаційних систем в сфері управління та маркетингу.

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Нестеренко, Олександр Васильович; Штулер, Ірина Юріївна; Національна академія управління (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  ВА616160
Єрмошенко, Микола Миколайович.
Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Національна академія управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. - Библиогр.: с. 203-204.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Національна академія управління (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ВА676444
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова ; Сумський держ. ун-т. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 192 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 176-177.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Баскакова, Марина Юріївна; Сумський державний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ВА671415
Ілляшенко, Сергій Михайлович.
Маркетингова товарна політика [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко. - Суми : Університетська книга, 2005. - 232 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 218-220.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
12.
  
  ВА779239
"Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", міжнародна науково-практична конференція (4 ; 2014 ; Луганськ).
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика [Текст] : IV Міжнарод. наук.-практич. конференції 3-4 квітня 2014 р. / Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля ; Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля. - Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014. - 172 с. - Назва обкл. : Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", 3-4 квітня 2014 року, м. Луганськ. - Бібліогр. в кінці ст.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Максимова, Тетяна Семенівна (голов. ред.); Рамазанов, С. К. (ред.); Рач, В. А. (ред.); Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд
13.
  
  ВА765686
"Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", міжнародна науково-практична конференція (3 ; 2013 ; Луганськ).
Тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", 28-29 березня 2013 р. [Текст] / Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля, Каф. маркетингу ; [ред.кол.: Максимова Т. С. (голова) та ін.]. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля , 2013. - 127 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Максимова, Т. С. (голов. ред.); Рамазанов, С. К. (ред.); Рач, В. А. (ред.); Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. Кафедра маркетингу

Видання зберігається у :
Основний фонд
14.
  
  ВА790963

Інтернет в маркетингу [Текст] : завдання для практ. занять, самост. роботи студентів і тести для спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" та напряму підгот. 6.030203 "Міжнародні економічні відносини" / Укоопспілка, Львів. комерц. акад. ; [уклад.: Бойчук І. В., Музика О. М.]. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. - 107 с. : табл. - Бібліогр.: с. 100-106. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Бойчук, І. В. (уклад.); Музика, О. М. (уклад.); Укоопспілка; Львівська комерційна академія

Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  Р128155

Інтернет в маркетингу [Текст] : завдання та метод. вказівки до контрол. роботи з дисципліни для студентів спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" заоч. форми навчання / Укоопспілка, Львів. комерц. акад. ; [уклад. : Бойчук І. В., Музика О. М.]. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: с. 15-21. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Бойчук, І. В. (уклад.); Музика, О. М. (уклад.); Укоопспілка; Львівська комерційна академія

Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  ВА654061

Інтернет в маркетингу [Текст] : тести з дисципліни для студ. денної форми навч. спец. 8.050108 "Маркетинг" / Укоопспілка, Львівська комерційна академія ; уклад. І. В. Бойчук. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2004. - 80 с. - Бібліогр.: с. 79-80.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Бойчук, І. В. (уклад.); УкоопспілкаЛьвівська комерційна академія

Видання зберігається у :
Основний фонд
17.
  
  ВА708840
Агєєв, Євген Якович.
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [Текст] : навч, посібник / Є. Я. Агєєв. - Л. : Новий Світ-2000, 2008. - 496 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 492-493.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
18.
  
  ВА585714
Аксенов, Иван Михайлович.
Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок [Текст] / И. М. Аксенов. - К. : Изд-во КМУГА, 1998. - 123 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
19.
  
  ДС63258
Алачева, Татьяна Ивановна.
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятий [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Алачева Татьяна Ивановна ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли. - Донецк, 1999. - 204 л. + дод. - л. 175-186.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Донецкий государственный университет экономики и торговли

Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  РА302935
Алачева, Тетяна Іванівна.
Інформаційне забезпечення обгрунтування управлінських рішень в умовах маркетингової орієнтації підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Алачева Тетяна Іванівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 1998. - 20 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Донецький державний університет економіки і торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського