Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (3)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  ІВ222322
Allen, Kevin.
Động cơ ẩn giấu & Nghệ thuật tiếp thị [Text] = The hidden agenda : con đường đã được thử thách đẩ thành công / Kevin Allen ; người dịch: Huỳn Văn Thanh. - Hà Nôi : Nhà Xuất Bản Hồng Đức, 2014. - 238 tr. - Текст в'єтнам. - 1000 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Huỳn Văn Thanh (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
2.
  
  ІВ206885
Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [та ін.]. - 12. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2001. - XXII, 674, I-27 p.: ill. - (The McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Бібліогр.: P.N1-N23.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Walker, Bruce J.; Stanton, William J.

Видання зберігається у :
3.
  
  ІВ205516
Gregory, James R..
Marketing corporate image [Text] : the company as your number one product / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - 2. ed. - Chicago : NTC business books, 1999. - XIII, 274 p.: fig.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G. (with.)

Видання зберігається у :
4.
  
  ФПУ №3519/ФПУ № 3520 cd
Malhotra, Naresh K..
Basic marketing research [Text] : a decision-making approach / Naresh K. Malhotra, Mark Peterson. - 2nd ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2006. - XL, 615 p. : fig., phot., tab.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Peterson, Mark

Видання зберігається у :
Фонд Президентів України
5.
  
  ІВ222628/DVD611
Moran, Mike.
Search Engine Marketing, Inc. [Text] : driving search traffic to your company's web site / Mike Moran, Bill Hunt. - 2nd ed. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - XXXVI, 627 p. : fig.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Hunt, Bill

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ІВ198739
Perreault, William D..
Basic marketing [Text] : A global-managerial approach / W. D. Perreault, E. J. McCarthy. - Chicago[etc.] : Irwin, 1996. - XXVI, 829, G-13 p.: fig. - Бібліогр.: p.783-829.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
McCarthy, E. Jerome

Видання зберігається у :
7.
  
  ІВ219008
Ramos, Andreas.
Search engine marketing [Text] / Andreas Ramos, Stephanie Cota. - New York : McGraw-Hill, 2009. - X, 267 p. : fig.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Cota, Stephanie

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  DVD611/ІВ222628

Search Engine Marketing, Inc [Electronic resource] : driving search traffic to your company's web site. - 2nd ed. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - 1 ел. опт. диск (DVD-ROM).

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  ФПУ №3520 cd/ФПУ №3519

SPSS student version 13.0 [Electronic resource] / SPSS. - [Upper Saddle River, New Jersey] : Pearson Education, 2006. - 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Statistical Package for the Social Sciences

Видання зберігається у :
Фонд Президентів України
10.
  
  ІВ222386
Wood, Marian Burk.
The marketing plan handbook [Text] / Marian Burk Wood. - 5th. ed. - Boston[etc.] : Pearson, 2014. - XIV, 210 p. : fig.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ВА654189
Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Алабина, Ю. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
12.
  
  ВС33208
Ассэль, Генри.
Маркетинг: принципы и стратегия [Текст] : учебник для вузов / Г. Ассэль ; пер.с англ. М. З. Штернгарц. - 2.изд. - М. : Инфра-М, 1999. - ХІІ, 804 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Штернгарц, М. З. (пер.с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
13.
  
  ВА644808
Барнс, Джон.
Маркетинговое дзюдо [Текст] / Д. Барнс, Р. Ричардсон ; пер. с англ. В. Бронский. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 186 с.: ил. - (Серия "На пути к успеху").

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Ричардсон, Ричард; Бронский, В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Відділ обмінно-резервних фондів
14.
  
  ВА705686
Беляевский, Игорь Константинович.
Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз [Текст] : учеб. пособ. для студ. вузов / И. К. Беляевский. - М. : Финансы и статистика, 2008. - 319 с. - Библиогр.: с. 317-319.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  ВА663306
Берн, Робин Дж..
Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения [Текст] : пер. с англ. / Р. Д. Берн. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 271 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  ВС39116
Бернет, Джон.
Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход [Текст] / Д. Бернет, С. Мориарти ; пер. с англ. Н. Габенов, В. Кузин. - СПб. [и др.] : Питер, 2001. - 860 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 821-829.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Мориарти, Сандра; Габенов, Н. (пер. с англ.); Кузин, В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд
17.
  
  ВА591197
Бровкова, Е. Г..
Основы маркетинга [Текст] / Е. Г. Бровкова. - К. : Сирин, 1999. - 118 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
18.
  
  ВА720500
Бюргерс, Уильям.
Откровения маркетинга. Разоблачая мифы [Текст] / У. Бюргерс ; пер. с англ. Е. Полякова. - К. : Companion Group, 2009. - 254 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Полякова, Екатерина (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
19.
  
  ВА748335
Власенко, Яків Олексійович.
Основи сучасного маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Власенко Я. О., Карпенко С. В. - К. : ІНКОС, 2011. - 323, [5] с. : мал., табл. - (Менеджмент. Бізнес. Інформація). - Бібліогр.: с. 321-323. - 1000 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Карпенко, Сергій Володимирович

Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  ВА694204/CDR922
Вуд, Мэриан Берк.
Маркетинговый план: практическое руководство по разработке [Текст] : пер. с англ. / М. Б. Вуд. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2007. - 299 с.+51 с. - Библиогр.: с. 278-287.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського