Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (53)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10,2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  ІВ208080
Hagel, John III.
Net gain: expanding markets through virtual communities [Text] / J. I. Hagel, A. G. Armstrong. - Boston, Massachusetts : Harvard business school press, 1997. - XV, 239 p.: fig. - Бібліогр.: p. 221-224.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Armstrong, Arthur G.

Видання зберігається у :
2.
  
  ІВ210457
Tomcsanyi, P..
Goods analysis and product strategy in marketing [Text] / P. Tomcsanyi. - Budapest : Akadémiai Kiadó, 1994. - 283 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p.265-270.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
3.
  
  ІВ207052
Zeithaml, Valarie A..
Services marketing [Text] : integrating customer focus across the firm / V. A. Zeithaml, M. J. Bitner. - 2. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill. Irwin, 2000. - XXVIII, 620 p.: fig. - (McGraw-Hill series in marketing).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Bitner, Mary Jo

Видання зберігається у :
4.
  
  ВА814882

Інформаційні ресурси та послуги: нові види, проблеми розвитку та використання [Текст] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 8-9 черв. 2004 р. / [редкол.: Нестуля О. О. та ін.] ; Центр. спілка спожив. т-в України, Полтав. ун-т спожив. кооперації України. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2004. - 261 с. : рис., табл. - Текст укр., рос. - Бібліогр. в кінці ст. - 65 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Нестуля, О. О. (ред.); Ніколенко, А. С. (ред.); Косаріна, В. П. (ред.); Центральна спілка споживчих товариств України; Полтавський університет споживчої кооперації України; "Інформаційні ресурси та послуги: нові види, проблеми розвитку та використання", міжнародна науково-практична конференція (2004 ; Полтава)

Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ВА669889
Архипов, Владимир Евгеньевич.
Маркетинг. Техника создания спроса [Текст] / В. Е. Архипов. - М. : Вершина, 2005. - 300 с.: рис., табл.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ВА577016
Афонін, А. А..
Маркетинг [Текст] : конспект лекцій / А. А. Афонін ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - 2.вид. - К. : МАУП, 1996. - 88 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом

Видання зберігається у :
7.
  
  ВА573538
Багиев, Георгий Леонидович.
Основы маркетинговых исследований [Текст] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков ; Санкт-Петербургский ун-т экономики и финансов. Кафедра маркетинга. - СПб. : [б.в.], 1996. - 94 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Аренков, Игорь Анатольевич; Санкт-Петербургский ун-т экономики и финансов. Кафедра маркетинга

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  ВА819131
Барлоу, Джанель.
Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. - Київ : Наш формат, 2017. - 274, [1] с. - (Світоглядна література). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : A complaint is a gift. Recovering customer loyalty when things go wrong / Janelle Barlow, Claus Møller. - San Francisco, 2008. - 3000 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Мьоллер, Клаус; Møller, Claus; Кожедуб, Дмитро (пер.); Barlow, Janelle; Barlow, Janelle; Møller, Claus

Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  ВА813733
Беквит, Гарри.
Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг [Текст] / Гарри Беквит ; пер. с англ. [Е. Китаева]. - Киев : Ника-Цент : Эльга ; М. : Альпина Паблишер, 2017. - 219 с. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Selling the invisible. A field guide to modern marketing / Harry Beckwith. - 1997. - 600 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Китаева, Е. (пер.); Beckwith, Harry; Beckwith, Harry

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ВА571482

Бизнес и маркетинг [Текст] : библиографический указатель / Научно-внедренческий центр "Библиомаркет" ; сост. М. В. Котельникова, И. Б. Михнова ; науч. ред. И. Б. Михнова. - М. : [б.в.], 1993. - 104 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Михнова, И. Б. (науч. ред.); Котельникова, М. В. (сост.); Михнова, И. Б. (сост.); Научно-внедренческий центр "Библиомаркет"

Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ВА566807
Вайсман, Арнольд.
Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху [Текст]. - Вайсман А. Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха/ А. Вайсман. - М. : Интерэксперт : Экономика, 1995. - 344 с. - (Практикум делового человека).

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
12.
  
  РА429997
Демкура, Тарас Володимирович.
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Демкура Тарас Володимирович ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 16-17.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
13.
  
  ВА564500
Дихтль, Ервин.
Практический маркетинг [Текст] : учеб. пособие / Е. Дихтль, Х. Хершген ; пер. А. М. Макаров. - М. : Высш. шк., 1995. - 255 с.:ил.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Хершген, Ханс; Макаров, А. М. (пер.); (пер. с нем.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
14.
  
  ВА570087
Дихтль, Ервин.
Практический маркетинг [Текст] / Е. Дихтль, Х. Хершген ; пер. А. М. Макаров. - М. : Инфра-М : Высш.шк., 1996. - 256 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Хершген, Ханс; Макаров, А. М. (пер.); (пер. с нем.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  ВА560241
Друкер, Питер Ф..
Рынок: как выйти в лидеры [Текст] : практика и принципы / П. Ф. Друкер. - М : Book chamber international, 1992. - 351 c.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
16.
  
  ВА579551
Дурович, Александр Петрович.
Маркетинг в предпринимательской деятельности [Текст] / А. П. Дурович. - Минск : Финансы, учет, аудит, 1997. - 464 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
17.
  
  ВА699233
Иган, Джон.
Маркетинг взаимоотношений. Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений [Текст] : учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. экономики и упр. 080100, "Коммерция (торговое дело)" 080301: пер. с англ. / Д. Иган. - 2-е изд. - М. : ЮНИТИ, 2008. - 363 с. - (Серия "Зарубежный учебник"). - Библиогр.: в конце разд.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
18.
  
  ВА561725

Как создать службу маркетинга на предприятии [Текст] : практ. пособие / сост. И. С. Дараховский, И. П. Черноиванов. - Кишинев : Штиинца, 1992. - 147 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Дараховский, Изяслав Самойлович (сост.); Черноиванов, Иван Петрович (сост.)

Видання зберігається у :
19.
  
  ВА585258
Каленч, Джон.
Лучший, каким вы можете быть в MLM: Ваш путь к вершине в одной из самых быстрорастущих экономических систем мира [Текст] / Д. Каленч. - Б.м. : [б.в.], Б.г... - 207 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  ВА583111
Кардаш, Віктор Якович.
Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1997. - 155 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського