Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (2)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=Ф055.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 100
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  ДС80816
Шовкун, Ігор Васильович.
Політична реклама як комунікативний процес [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Шовкун Ігор Васильович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2004. - 185 арк. - арк. 173-185.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд
2.
  
  ДС94642
Ворначева, Тетяна Рашидівна.
Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2006. - 212 арк. - Бібліогр.: арк. 176-193.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  ДС92604
Ільницька, Уляна Вікторівна.
Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ільницька Уляна Вікторівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 213 арк. - арк. 201-213.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Національний університет "Львівська політехніка" (Львів)

Видання зберігається у :
Основний фонд
4.
  
  ДС105511
Бабак, Марина Петрівна.
Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Бабак Марина Петрівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2006. - 205 арк. - арк. 170-188.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ДС105598
Холод, Олександр Михайлович.
Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків [Текст] : дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Холод Олександр Михайлович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2007. - 546 арк. - арк. 394-447.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ДС107991
Лютко, Наталія Віталіївна.
Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лютко Наталія Віталіївна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2008. - 212 арк. - арк. 186-212.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд
7.
  
  ДС72311
Корнієнко, Валерій Олександрович.
Політичний ідеал: проблеми еволюції та втілення в умовах сучасного суспільного розвитку [Текст] : дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / Корнієнко Валерій Олександрович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 413 арк. - арк.384-413.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  ДС75083
Лясота, Людмила Іванівна.
Формування системи політичних цінностей у сучасному соціумі [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лясота Людмила Іванівна ; Одеський держ. економічний ун-т. - О., 2002. - 205 арк.: табл. - арк. 184-205.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Одеський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  ДС77504
Кривошеїн, Віталій Володимирович.
Політичне світосприйняття як система: структурно-компонентний аналіз [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / Кривошеїн Віталій Володимирович ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2002. - 187 арк. - арк. 161-187.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Дніпропетровський національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ДС79496
Лікарчук, Наталія Василівна.
Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лікарчук Наталія Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 173 арк. - арк. 157-172.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ДС79417
Старовойтенко, Руслан Віталійович.
Імідж політичної партії як чинник електорального вибору [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Старовойтенко Руслан Віталійович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 181 арк. - арк. 169-181.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд
12.
  
  ДС79558
Джига, Тетяна Василівна.
Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії) [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Джига Тетяна Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 295 арк. - арк. 167-176.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд
13.
  
  ДС99106
Яковлєва, Юлія Олександрівна.
Маркетингові засоби формування іміджу політичного лідера у трансформаційному суспільстві: політологічний аналіз [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Яковлєва Юлія Олександрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2006. - 219 арк. - арк. 200-219.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Дніпропетровський національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
14.
  
  ДС101069
Луценко, Катерина Володимирівна.
Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Луценко Катерина Володимирівна ; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне, 2005. - 207 арк. - арк. 181-207.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  РА349597
Бабак, Марина Петрівна.
Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.П.Бабак ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2007. - 20 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  РА342652
Луценко, Катерина Володимирівна.
Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу [Текст] : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Луценко Катерина Володимирівна ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2006. - 18 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
17.
  
  РА344495
Ворначева, Тетяна Рашидівна.
Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2006. - 19 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
18.
  
  РА345254
Ільницька, Уляна Вікторівна.
Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин [Текст] : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ільницька Уляна Вікторівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2006. - 20 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд
19.
  
  РА349216
Яковлєва, Юлія Олександрівна.
Маркетингові засоби формування іміджу політичного лідера у трансформаційному суспільстві: політологічний аналіз [Текст] : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Яковлєва Юлія Олександрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2007. - 18 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Дніпропетровський національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  РА326000
Лікарчук, Наталія Василівна.
Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії [Текст] : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лікарчук Наталія Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 21 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського