Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (5)Юристам - Наукова електронна бібліотека (1)Юристам - Реферативна інформація (17)Юристам - Електронні колекції (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=ШІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

1.
Івчук М. Ю. 
Адміністративно-правовий статус органів прокуратури України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / М. Ю. Івчук. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та практичні проблеми адміністративно-правового статусу органів прокуратури України. Визначено шість історико-правових періодів розвитку інситуту прокуратури України, а також місце прокуратури у механізмі держави. Розкрито сутність і структуру її адміністративно-правового статусу. Охарактеризовано правові засади організації діяльності органів прокуратури України. Визначено особливості діяльності органів прокуратури України, досліджено форми їх взаємовідносин і взаємодії з іншими державними органами та громадськими організаціями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)67 + Х891.9(4УКР)61
Шифр НБУВ: РА379773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

2.
Бондарчук Н.О. 
Державна політика Чехії в галузі освіти: стан і тенденції розвитку: автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / Н.О. Бондарчук ; Акад. муніцип. упр. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено реформування державної політики Чеської Республіки в галузі освіти у період підготовки до вступу в ЄС. Відзначено, що досвід реформування системи освіти даної країни у період адаптації до ЄС є корисним для України, оскільки Чехія пройшла шлях реформ у найбільш короткі строки, що дозволило уряду країни комплексно виконати завдання входження до європейського освітнього простору та проведення системи освіти у відповідність з європейськими стандартами. Досліджено досвід реформування системи освіти Чеської Республіки та запропоновано певну стратегію реформування освітньої галузі України, побудовану на засадах стратегічного планування. Умовно таку стратегію запропоновано поділити на шість блоків, кожний з яких визначає певний напрям діяльності, а саме: стратегічний, управлінський, фінансовий, управління людськими ресурсами, організаційний блок (адміністрування закладів освіти) і технологічний. Відповідні механізми реформування системи освіти України за умов їх комплексного запровадження дасть змогу найбільш ефективно вирішувати проблеми адаптації системи освіти України до вимог європейського освітнього простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4ЧЕХ)132 + Ч34(4ЧЕХ)к +
Шифр НБУВ: РА361596
Рубрики:

Географічні рубрики:

3.
Кохалик Х. М. 
Досвід становлення і розвитку комунального самоврядування в Німеччині та можливість його адаптації в містах України: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / Х. М. Кохалик ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Узагальнено, систематизовано та відображено у пропозиціях для України досвід самоврядування в містах Німеччини, зокрема, стосовно організаційно-правового статусу органів та посадових осіб, нормативно-правової регламентації процесу формування (обрання) та функціонування, статутного регулювання питання місцевого значення. Виокремлено шість етапів становлення комунального самоврядування в містах Німеччини на основі вивчення його еволюції: перший (XI - XIII ст.), другий (XIV - XV ст.), третій (XVI - XVIII ст.), четвертий (початок XIX - до 1952 р.), п'ятий (1952 р. - до 1990 р.), щостий (кінець XX - початок XXI ст.). Удосконалено понятійно-категоріальний апарат, який використовується у вітчизняній літературі з державного права та місцевого самоврядування. Набули подальшого розвитку положення основних теорій місцевого самоврядування (громадської, державницької, муніципального дуалізму) в частині дослідження їх імплементації у чинному законодавсті Німеччини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4НІМ)011.2 + Х819(4УКР)011.215
Шифр НБУВ: РА384451 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

4.
Дробязко І.М. 
Маркетингова спрямованість діяльності органів місцевого самоврядування: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.04 / І.М. Дробязко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано заходи щодо впровадження маркетингових підходів у діяльність органів місцевого самоврядування з урахуванням особливостей існуючого рівня їх розвитку та специфіки взаємодії зі споживачами послуг. Розкрито можливості використання маркетингових технологій діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, що пов'язано з поширенням на їх діяльність принципів нового публічного менеджменту. Визначено особливості маркетингової діяльності у сфері публічного управління, пов'язані зі специфікою продукту, характером відносин між виробником і споживачем послуги, обмеженістю ресурсних можливостей, відкритістю та прозорістю управлінських процесів. На підставі узагальнення досвіду функціонування місцевого самоврядування розвинутих країн визначено переваги впровадження "територіального" маркетингу й умови його використання в Україні. Запропоновано виокремити процес формування управлінської послуги як такий, що є більш тривалим за часом, ніж безпосередньо її надання, та залучити до здійснення початкових етапів споживачів. Розроблено механізм реалізації соціального маркетингу в органах місцевого самоврядування, функціонування якого передбачає такі дії: виявлення проблем за допомогою технологій суцільного управління якістю та регулювання взаємовідносин з громадянами; формування цілей маркетингової програми; визначення цільових груп; розробка загального плану програми та її конкретних складових за допомогою даних технологій; здійснення впливу на цільові групи; оцінювання ефективності реалізації маркетингової програми. Удосконалено процес здійснення територіального маркетингу за рахунок залучення до формування відповідної стратегії членів територіальної громади. Запропоновано підходи до використання таких маркетингових технологій, як комплексне управління якістю, "шість торкань", керування взаємовідносинами з громадянами, реалізація яких сприятиме підвищенню результативності діяльності органів місцевого самоврядування з регулювання процесів соціально-економічного розвитку територіальних громад.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-91 +
Шифр НБУВ: РА359918
Рубрики:

Географічні рубрики:

5.
Гарбовський Л.А. 
Процесуальне забезпечення конфіскації майна в кримінальному судочинстві: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / Л.А. Гарбовський ; Акад. адвокатури України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Комплексно досліджено проблеми забезпечення застосування у кримінальному процесі конфіскації майна як виду додаткового покарання та кримінально-процесуального засобу. Досліджено історичні умови розвитку законодавчого регулювання застосування конфіскації майна. Визначено шість етапів розвитку нормативно-правового регулювання забезпечення застосування конфіскації майна. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних учених-процесуалістів розкрито суть поняття "забезпечення конфіскації майна" й особливості її застосування у кримінальному процесі. Обгрунтовано положення про необхідність законодавчого закріплення загального правила застосування конфіскації засобів, знарядь вчинення злочину, речей, здобутих злочинним шляхом, у чинному Кримінально-правовому кодексі (КПК) України та запропоновано виключити положення про їх застосування з Особливої частини Кримінального кодексу України. Наведено пропозицію щодо речових доказів віднести також будь-який дохід чи прибуток від речей, одержаних злочинними шляхом, та унормувати вирішення питання про їх конфіскацію завдяки внесенню змін до статей 78 і 81 КПК України. За даними матеріалів анкетування практичних працівників і на підставі результатів дослідження, запропоновано зміни та доповнення до статей 125, 126, 177, 179 КПК України з метою вдосконалення практики забезпечення застосування конфіскації майна та речових доказів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)5 + Х881.9(4УКР)022.3 +
Шифр НБУВ: РА357141
Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського