Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (118)Юристам - Наукова електронна бібліотека (1)Юристам - Реферативна інформація (43)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Ч34(4УКР) к$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

1.
Шаповал Р. В. 
Адміністративно-правове регулювання освітньої діяльності в Україні: автореф. дис. ... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / Р. В. Шаповал ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 36 с. — укp.

Розкрито сутність адміністративно-правового регулювання (АПР) освітньої діяльності (ОД) в Україні. Обгрунтовано доцільність вивчення правового забезпечення дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти. Проаналізовано особливості системно-структурної характеристики АПР ОД та визначено функції і завдання освіти за сучасних умов. Розглянуто проблемні питання діяльності суб'єктів державного управління, органів місцевого і громадського самоврядування в сфері освіти. Визначено найбільш суттєві чинники впливу на ефективність АПР ОД, особливості економіко-правового регулювання освіти та характеристику правосуб'єктності навчальних закладів у контексті ефективного застосування їх форм для забезпечення належного виконання сучасних завдань освіти. Вивчено позитивний досвід АПР ОД у закордонних країнах та особливості його застосування в Україні. Надано рекомендації щодо визначення напрямів реформування ОД, сформульовано рекомендації щодо введення змін і доповнень до чинного законодавства та відповідних підзаконних актів з даних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА381922 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

2.
Поступна О. В. 
Механізми державного управління вищою освітою на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. управління : 25.00.02 / О. В. Поступна ; Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування та запропоновано практичні рекомендації з вдосконалення механізмів державного управління вищою освітою на регіональному рівні. Розглянуто вищу освіту як об'єкт державного управління. Виявлено особливості управління на рівні регіону. Обгрунтовано існуючі моделі управління освітньою сферою. Досліджено зміст понять "вища освіта" та "державне управління вищою освітою". Вдосконалено підходи щодо розширення горизонтальних зв'язків внутрішньої організаційної структури управління вищою освітою на рівні регіону. Наведено основні положення концепції щодо управління вищою освітою на регіональному рівні. Розроблено конкретні механізми й умови для розвитку доступної та якісної системи вищої освіти відповідно щодо вимог суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА369843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

3.
Ярцева Т. О. 
Механізми державного управління розвитком освіти в Україні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Т. О. Ярцева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено сутнісні характеристики системи освіти як об'єкта державного управління, сформовано декомпозицію цілей розбудови вищої освіти в Україні, яка дозволила конкретизувати зоходи щодо вирішення проблем в освітній галузі. Досліджено концептуальні засади формування управлінського персоналу в освітній галузі, обгрунтовано необхідність і можливість формування механізмів нових типів взаэмозв'язку освіти та суспільства, людини та оточуючої її дійсності, що передбачає створення системи безперервної багаторівневої освіти з визначенням змісту функцій та умов спільної діяльності відповідних структурних підрозділів. Визначено головні принципи формування таких механізмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА380432 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

4.
Усенко О. В. 
Місце і роль моделювання в державному управлінні освітою на сучасному етапі: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / О. В. Усенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Уперше у вітчизняній науці державного управління розроблено наукову концепцію побудови моделей державного управління освітою, в якій моделювання є механізмом (способом) формування та прийняття рішень в освітній сфері шляхом послідовного наближення до бажаного результату. Показано роль інноваційних моделей державного управління освітою в процесі становлення громадянського суспільства в Україні. Запропоновано методологічний підхід щодо моделювання державно-громадського управління освітою, який дозволяє визначити реальні кроки центральної та місцевої виконавчої влади щодо реалізації основних завдань, які випливають із Державної національної програми "Освіта". За результатами дослідження запропоновано практичні рекомендації щодо використання механізму моделювання в процесі прийняття й оптимізації державно-управлінських рішень в освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА380539 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

5.
Жабенко О.В. 
Особливості й тенденції розвитку державного управління освітою в Україні (1946 - 2001 рр.): Автореф. дис. канд. наук з держ. управління: 25.00.01 / О.В. Жабенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано основні періоди й етапи еволюції системи державного управління освітою в рамках наявної на сьогодні періодизації (1946 - 1959 рр. - період повоєнного відновлення системи освіти та управління нею; 1959 - 1991 рр. - період розвитку державного управління освітою часів "побудови розвиненого соціалізму", в якому виділено три етапи: 1959 - 1965 рр. - етап пошуків нових форм і методів державного управління; 1965 - 1991 рр. - етап жорсткої (абсолютної) централізації, посилення авторитарних, бюрократичних методів управління; 1991 - 2001 рр. - період формування нової моделі державного управління). Визначено характерні особливості державного управління освітою відповідно до виявлених періодів розвитку системи даного управління. Уточнено понятійний апарат в аспектах авторського тлумачення й розкриття змісту базових понять (державне управління освітою, державна політика в галузі управління освітою), висвітлено мету, структуру та функції центральних органів управління освітою. Проаналізовано зміст і форми управління, виявлено основні тенденції, принципи та закономірності його розвитку за досліджуваний період. Наведено пропозиції та практичні рекомендації щодо можливості використання історичного досвіду в умовах реформування системи державного управління освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х2(4УКР)6 + Ч34(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА328034
Рубрики:

Географічні рубрики:

6.
Тягушева О.Г. 
Розвиток механізмів державно-громадського управління регіональною системою освіти: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.Г. Тягушева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичну сутність державно-громадського управління регіональною системою освіти. Обгрунтовно алгоритм реалізації державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Розроблено модель функціонування системи державно-громадського управління розвитком регіональної системи освіти. Проаналізовано стан і тенденції розвитку освіти Запоріжжя, структуру й ефективну систему державно-громадського управління. Розроблено критерії оцінки рівня сформованості державно-громадського управління регіональною системою освіти. Удосконалено методичний апарат оцінки ефективності функціонування регіональної системи освіти. Визначено структурно-функціональні складові системи державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Запропоновано напрями розвитку механізму фінансового забезпечення системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА369635 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

7.
Сидоренко Г. Б. 
Розвиток мотиваційних механізмів державного управління освітою в Україні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Г. Б. Сидоренко ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні підходи до дослідження мотивації праці педагогічних кадрів на етапі ринкових перетворень. Розглянуто місце та роль мотивації праці в структурі управління персоналом. Висвітлено концептуальні положення державної політики в галузі освіти за умов зростання ролі інтелекту в розвитку економіки та суспільства у цілому, коли мотивація стає важливою рушійною силою процесів, що відбуваються. Розкрито стан і рівень розвитку системи мотивації в структурі управління освітою, мотиваційний механізм державного управління освітою як інструмент підвищення якості освітніх послуг. Запропоновано моделі та методи оцінки рівня формування мотивації педагогічних кадрів. Розроблено напрями вдосконалення та розвитку мотиваційного механізму державного управління освітою. Встановлено мотивацію інноваційного оновлення та вдосконалення освіти, концептуальні основи управління якістю безперервної освіти. Запропоновано шляхи модернізації державної стратегії розвитку професійної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА382134 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

8.
Полякова Л.П. 
Розробка інформаційно-аналітичної системи органа регіонального управління (на прикладі управління освітою): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.П. Полякова ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp.

Визначено шляхи удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення державного управління системою освіти. З урахуванням нових форм взаємодії її структурних підрозділів розроблено концепцію організаційно-методичного розвитку процесів державного управління освітою, спрямовану на підвищення ефективності функціонування усіх складових галузі. Створено інформаційно-аналітичну систему державного управління освітою та обгрунтовано комлекс вимог щодо вибору технічних і програмних засобів її впровадження. Запропоновано методи оцінки економічної ефективності реалізації нової системи управління. Теоретичні розробки наукового дослідження рекомендовано використовувати у процесі формування універсальних інформаційних систем державного управління, адекватних сучасним вимогам суспільно-економічного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)011.2 ф + Х849(4УКР)021 +
Шифр НБУВ: РА333709
Рубрики:

Географічні рубрики:

9.
Мазак А.В. 
Управління освітньою галуззю в умовах становлення громадянського суспільства в Україні: регіональний аспект: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / А.В. Мазак ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність розробки моделі участі та відповідальності інституцій громадянського суспільства в управлінні освітньою галуззю на базі забезпечення рівноваги між сферами впливу держави й громадськості. Здійснено аналіз сприйняття процесів реформування та демократизації управління освітою працівниками органів управління освітою місцевого рівня на підставі соціологічного дослідження. Запропоновано концептуальні підходи до розробки моделі державно-громадського управління освітою на регіональному рівні з урахуванням потреб і запитів громадянського суспільства. Визначено критерії оцінки якості надання управлінських послуг місцевими органами влади. Розвинуто концептуальні підходи щодо забезпечення відповідальності державних стандартів вимогам технологічного інформаційного суспільства, наведено пропозиції стосовно стандартизації процедур оцінювання знань, вмінь, компетенцій у процесі реформування системи управління освітою. Досліджено недоліки, наявні у законодавстві щодо запровадження нової моделі цього управління. Конкретизовано умови участі населення в управлінні освітою. З'ясовано трансформаційні особливості здійснення державно-громадського контролю за діяльністю установ і закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Х819(4УКР)134 +
Шифр НБУВ: РА336685
Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського