Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (251)Юристам - Наукова електронна бібліотека (2)Юристам - Реферативна інформація (92)Юристам - Електронні колекції (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*<.>U=Х.р$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

1.
Білоножко А.В. 
Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.В. Білоножко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено програму розвитку комунікативних умінь майбутніх юристів, що грунтується на формуванні текстових умінь студентів, засвоєнні навичок професійного мовлення, розуміння текстової інформації. Визначено соціально-психологічні передумови змісту, системи та технології професійного юридичного мовлення, описано психологічні прояви сприйняття правових текстів. З'ясовано, що у непідготовлених реципієнтів монологічні правові тексти викликають фрустраційні прояви (апатію, агресію, тенденцію до уникнення, регресію) й ірраціональну повагу: текстам і суб'єктам, що їх повідомляють, надається висока соціальна оцінка. У комунікації між підготовленими реципієнтами, які не працюють юристами, та правників зафіксовано високу конфліктність: фрустрованість переживають самі правники. Встановлено, що найбільш раціональні прояви комунікації спостерігаються між правниками, здатними адаптувати юридичне мовлення до рівня соціального сприйняття, та їх партнерами з комунікації, які володіють основами правових знань. Визначено тенденції формування комунікативних здібностей майбутніх юристів протягом навчання. Обгрунтовано сооціально-психологічні передумови формування комунікативного мовлення студентів у проблемно-комунікативних ситуаціях спеціальних знань. Проаналізовано особливості організації комунікативної діяльності студентів. Розроблено мовленнєві вправи на підставі показників аналізу комунікативної діяльності майбутніх юристів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Х.р(4УКР)3:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА361345
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

2.
Городиський М.І. 
Педагогічні умови забезпечення змісту правової освіти майбутнього вчителя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.І. Городиський ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 18 с. — укp.

Дисертація містить теоретичне й експериментальне дослідження проблеми забезпечення змісту правової освіти майбутніх вчителів. З'ясовано, що ефективність засвоєння змісту правової освіти студентами зростає при дотриманні певних педагогічних умов, які застосовуються як у процесі лекційних, семінарсько-практичних занять, так і в позааудиторній роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(49УКР)3
Рубрики:

3.
Киричук А.С. 
Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.С. Киричук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367752
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

4.
Матвієнко І.О. 
Формування ціннісних орієнтацій дев'ятикласників у процесі навчання правознавства: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.О. Матвієнко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 17 с. — укp.

Наведено методику формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання правознавства у IX класі основної школи. Проаналізовано стан розробленості дослідженої проблеми у теорії та на практиці. Доведено, що ціннісні орієнтації є внутрішнім компонентом свідомості та самосвідомості людини, особливим психологічним утворенням, що формується шляхом інтеріоризації особистістю суспільних цінностей. Наведено визначення понять "цінності", "ціннісні орієнтації", "соціально-правові ціннісні орієнтації", що формуються в учнів на уроках правознавства, з'ясовано компоненти ціннісних орієнтацій. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування соціально-правових ціннісних орієнтацій у навчанні предмету "Основи правознавства".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(4УКР)2-3 + Х8р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА365051
Рубрики:

Географічні рубрики:

5.
Микитюк С.О. 
Організаційно-педагогічні умови викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XIX - початок ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Микитюк ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Досліджено історико-педагогічний аспект викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України другої половини XIX - початку XX ст. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних матеріалів, офіційно-правових документів визначено й охарактеризовано основні етапи розвитку вищої юридичної освіти в Україні у досліджуваний період. Висвітлено внесок вітчизняних педагогів, громадських діячів і викладачів університетів у розробку теоретичних засад викладання правових дисциплін. Вперше визначено організаційно-педагогічні умови викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України досліджуваного періоду, якими є: високий рівень професійно-педагогічної компетентності професорсько-викладацького складу, використання різноманітних форм і методів викладання правових дисциплін і його науково-методичне забезпечення, здійснення контролю навчально-пізнавальної діяльності студентів. Показано специфіку та тенденції розвитку методики викладання правових дисциплін у досліджуваний період. Визначено перспективи впровадження прогресивних ідей вітчизняних педагогів другої половини XIX - початку XX ст. щодо викладання правових дисциплін у практику діяльності сучасних вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Х.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА351051
Рубрики:

Географічні рубрики:

6.
Твердохліб Л.В. 
Формування правової культури старшокласників у навчальних закладах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Твердохліб ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 17 с. — укp.

Досліджувався процес формування првової культури старшокласників у навчальних закладах нового типу. Обгрунтовано поняття "правова культура старшокласників ", розроблено концепції й методику формування правової культури старшокласників у навчальних закладах нового типу. Експериментальна робота дозволила визначити педагогічні умови, що забезпечують формування правової культури в навчальних закладах нового типу, підтвердила доцільність включення старшокласників у різноманітні види творчої діяльності і введення в навчальний процес засобів мистецтва як засобу формування правової культури старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.432 + Х.р(4УКР)2 + Х8(4УКР)х8
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

7.
Шишкіна Н.О. 
Організація самостійної роботи студентів у процесі вивчення юридичних дисциплін у вищому навчальному педагогічному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Шишкіна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

На підставі вивчення дії об'єктивного, суб'єктивного та особистісного факторів визначено особливості організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення юридичних дисциплін. Розроблено технологію організації самостійної роботи студентів під час вивчення юридичних дисциплін у вищому навчальному педагогічному закладі, яка спрямована на поетапне підвищення рівня самостійності завдяки зміні домінуючого виду управління (прямого, співуправління, самоуправління). Експериментально доведено ефективність використання запропонованої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р31(4УКР)12-267 + Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА330103
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського