Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>TJ=Директор школи, ліцею, гімназії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

1.
Вегерчук С. 
Використання мультимедійних технологій навчання на уроках історії та правознавства / С. Вегерчук, О. Тимошенко, Ю. Кондратова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 61-63. - укp.

Розглянуто один з методів підвищення мотивації на уроках історії та правознавства - використання мультимедійних засобів навчання на прикладі Одеської гімназії № 2. Ці засоби не лише поповнюють нестачу сучасних наочних посібників, але й оперативно вносять зміни, продиктовані часом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(4УКР)2с5 + Т.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Пустовіт С. 
Європейська модель біоетики / С. Пустовіт // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 64-65. - укp.

Висвітлено чотири принципи біоетики, що є не тільки підгрунтям європейської біоетики, але й фундаментом нормативно-правової та законодавчої бази окремих європейських країн, дістаючи свою інституціалізацію в рамках національних конституцій або окремих законодавчих актів у галузі охорони здоров'я людини та екології. Наголошено на необхідності подальшого філософсько-методологічного та теоретичного осмислення феномену біоетики для розуміння її справжніх коренів та практичного використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.5 + Х859(4УКР)14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Самойлик К. 
Завдання номер один - повне втілення в життя чинного освітянського законодавства / К. Самойлик // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 4-9. - укp.

Висвітлено досягнення національної державної освітньої політики в Україні. Акцентовано увагу на принципових положеннях "концепції розвитку освіти в Україні", яка визначає напрями та механізми розвитку освіти на найближчі роки. Розглянуто проблеми в освітянській галузі: невиконання державою всього масиву чинного освітянського законодавства - скорочення мережі загальноосвітніх навчальних закладів, соціальний захист працівників освіти, забезпечення їх житлом тощо. Визначено шляхи їх вирішення через прийняття у Верховній Раді низки законів і постанов, підготовлених Комітетом з питань науки й освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к1 + Х819(4УКР)132

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Турчанова Т. 
Проблема соціальної адаптації неповнолітніх у закладах пенітенціарної системи / Т. Турчанова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 5. - С. 50-51. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено проблему створення умов для успішної соціальної адаптації підлітків-делінквентів. Проаналізовано критерії успішного процесу соціальної адаптації неповнолітніх за умов пенітенціарної системи. Досліджено проблему злочинності у теорії й практиці. Доведено, що втілення в життя ідеї соціальної адаптації неповнолітніх у місцях позбавлення волі вимагає докорінних змін у кримінально-виконавчій системі.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*328.934 + Х884.9(4УКР)024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

5.
Шиян О. 
Формування правових навичок на стадії надання загальної освіти / О. Шиян // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 75-76. - укp.

Подано восьмирічний досвід роботи ліцею з правового навчання та виховання м. Одеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

6.
І за кордоном вчимося, і своє пильнуємо. Українські директори та школярі в Центрі політичної освіти Німеччини // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 24-26. - укp.

Розкрито результати проведення у листопаді 2008 р. у Німеччині семінару для українських освітян, організованого Центральним інститутом політичної освіти в Бад-Урасі (Німеччина) та Ліцеєм бізнесу (м. Київ). Висловлено пропозицію про створення для всього українського суспільства інформаційного блоку про Європейський Союз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)ж + Х915.232.5 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

7.
Іванюк І. 
Організація правової школи як вагомий крок у формуванні правосвідомості й правової культури громадян / І. Іванюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 121-123. - укp.

Подано матеріал про організацію правової школи, її етапи та методи навчання правознавства з досвіду роботи. Розкрито мету вивчення правознавства як одного з основних чинників у формуванні правової культури та правосвідомості громадян. Подано трактування терміну "правознавство" як предмета гідності, справедливості, адвокатського мистецтва слова захисту, чіткості, прокурорського нагляду. Зазначено, що інтерактивні технології на уроках правознавства найбільше сприяють формуванню в учнів практичних умінь і навичок, виробленню їх власних цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в навчанні, сприяють розвитку соціальної та громадянської компетентності. Зроблено висновок про важливість та значення викладання правознавства в школі з першого класу, створення гуртків і волонтерської педагогічної групи "Пошук".


Індекс рубрикатора НБУВ: Х. р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

8.
Галай А. 
Юридична клініка як суб'єкт навчально-виховного процесу в середній школі / А. Галай // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 84-86. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто особливості проведення правоосвітніх занять у школах та інших навчально-виховних закладах, які обирають за такими критеріями: бажання та можливість організувати такі заняття; рекомендації організацій, які співпрацюють з юридичною клінікою; зручне територіальне розташування закладу. Зазначено про умови якісної організації роботи за програмою "Практичного права" для молоді. Констатовано, що через правоосвітню роботу юридична клініка включається до завдань середньої школи, працює синергетично зі шкільними педагогами та вихователями, сприяючи розвитку навчального процесу.

Рассмотрены особенности проведения правообразовательных занятий в школах и других учебно-воспитательных заведениях, которые выбирают по следующим критериям: желание и возможность организовать такие занятия; рекомендации организаций, сотрудничающих с юридической клиникой; удобное территориальное расположение заведения. Указаны условия качественной организации работы по программе "Практического права " для молодежи. Констатировано, что через правообразовательную работу юридическая клиника включается в задачи средней школы, работает синергетически со школьными педагогами и воспитателями, способствуя развитию учебного процесса.

The features of jurisprudence classes in schools and other educational institutions who are looking for the following criteria: willingness and ability to organize such activities, recommendations of organizations working with the legal clinic, a convenient geographical location of institution. Indicate the conditions of quality of organization of the program "Rule of thumb" for youth. Stated that through the right legal clinic educational work is included in the problem of high school, working synergistically with the school teachers and educators, promoting the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х8 р(4УКР)2-363

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського