Бази даних

Юристам - Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (26)Юристам - Реферативна інформація (15)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=У010.32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   
Тип видання: навчальний посібник   
1.

Тертичка, Валерій.
Стратегічне управління [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. Тертичка. - Київ : К. І. С., 2015. - 171 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.55 Мб


У навчальному посібнику розглянуто теоретичні й практичні питання стратегічного управління, його сутність та переваги, основні інструменти реалізації стратегічних планів, особливості здійснення стратегічного управління в Україні на різних рівнях.

Кл.слова:
управління змінами -- PEST-аналіз -- SWOT-аналіз


   
Тип видання: монографія   
2.

Гегедош, Кріштіан Володимирович.
Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Електронний ресурс] : монографія / К. В. Гегедош. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2022. - 192 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 15.23 Мб


У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвит- ку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через органі- заційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Євроре- гіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Кар- патським Єврорегіоном та його процесами, завдяки прикладним моделям транс- кордонного маркетингу.

Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з еко- номіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.

Кл.слова:
маркетинг -- транскордонний маркетинг -- транскордонні відносини

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського