Бази даних

Юристам - Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (62)Юристам - Реферативна інформація (208)Юристам - Автореферати дисертацій (16)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

   
Тип видання: методичний посібник   
1.

Waugh, T.
101 marketing strategies for accounting, law, consulting, and professional services firms [Electronic resource] / T. Waugh. - Hoboken : John Wiley & Sons, 2004. - 289 p.
Переклад назви: 101 маркетингова стратегія для обліку, права, консалтингу та фірм з надання професійних сервісів

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Most sales and marketing consultants subscribe to an “event” model of selling. You will find books written on single subjects such as closing the sale, referral selling, and overcoming objections. Many of these models and books are loaded against long-term success in selling professional services. Selling professional services is not an event, it is a process. Although pieces do have usefulness when placed in the context of the selling process, you may develop great skill in closing the sale and still not close many sales because you closed too soon or too late. This book, addressed to senior associates and partners of accounting, law, consulting, and other professional business services, describes selling as a process. I cover the three levels of the selling process:The development of the relationship, the buying process of the client, and the selling process of the professional. This is the process we use in The Rainmaker Academy, a leadership and business development program for professionals. It has been tested and found highly effective in hundreds of the world’s most successful firms.

Кл.слова:
продаж -- прийняття рішень


   
Тип видання: навчальний посібник   
2.

Кудла, Н. Є.
Маркетинг туристичних послуг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. - К. : Знання, 2011. - 351 с. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику систематизовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг з використанням закордонного і передового вітчизняного досвіду, що дасть змогу читачеві опанувати теоретичні знання та застосовувати їх у практичній роботі у галузі туристичного бізнесу. Крім теоретичного матеріалу подано короткий словник маркетингових термінів зі сфери туристичних послуг та компакт-диск із законодавчою базою і розробленими тестовими завданнями для перевірки й оцінки знань студентів. Для студентів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій" (спеціалізація "Менеджмент туристичної індустрії"), викладачів, слухачів закладів післядипломної освіти та працівників туристичного бізнесу.

Кл.слова:
туристичний бізнес -- туристична індустрія


   
Тип видання: навчальний посібник   
3.

Thaler, J.
The elements of small business. A lay person's guide to the financial terms, marketing concepts and legal forms that every entrepreneur needs [Electronic resource] / J. Thaler. - Los Angeles : Silver Lake Publishing, 2005. - 352 p.
Переклад назви: Елементи малого бізнесу: Посібник для неспеціаліста з фінансових термінів, понять маркетингу та правових форм, які потрібні кожному підприємцю

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Another in the Silver Lake Publishers small business series: an essential resource for starting a business today — after the lessons of the dot.com recession. Most entrepreneurs already know their businesses well and have common sense what they need are fundamental, practical tools for creating successful systems within the business. This book shows them how including: * background discussion of business structures * legal forms for filing necessary paperwork * general advice for how to get started on the right footing * definitions of concepts, markets and market relationships * worksheets, standard letters, sample documents and other tools * a modular system for building the plans and reports that lenders and investors need

Кл.слова:
підприємництво -- провадження бізнесу


   
4.

Мамонова, Е. А.
Правовое регулирование рекламы [Електронний ресурс] / Е. А. Мамонова. - [Б. м.] : Дашков и Ко, 2009. - 125 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сегодня каждый человек в мире знает, что такое реклама, или хотя бы имеет об этом представление. Реклама стала одной из неизменных составляющих современной действительности. Именно поэтому знания в данной сфере будут полезны не только специалистам, работающим с рекламой, но и обывателям. Предлагаемое издание содержит необходимый минимум информации о рекламе, а также подробно комментирует последние изменения законодательства в этой области. Для широкого круга читателей.

Кл.слова:
маркетинг -- державне регулювання -- реклама -- законодавство -- юриспруденція


   
Тип видання: зб. статей   
5.

Коуз, Рональд.
Фирма, рынок и право [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Рональд Коуз. - М. : Новое издательство, 2007. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сборник статей выдающегося экономиста XX века, лауреата Нобелевской премии по экономике за 1991 год Рональда Коуза, ставших вехой в изучении институционального устройства экономической жизни и предложивших ряд нетривиальных аргументов в защиту рыночной экономики от государственного вмешательства. Так, проанализировав знаменитые примеры “провалов рынка”, якобы требующих государственного вмешательства в его работу, автор пришел к выводу, что сбои рыночного механизма связаны не с избыточным, а с недостаточным распространением прав частной собственности.

Кл.слова:
економіка -- бізнес -- ринок -- маркетинг -- гроші


   
6.

Мельниченко, Роман Григорьевич.
Адвокатская деятельность. Универсальные правила успеха [Електронний ресурс] / Р. Г. Мельниченко. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 330 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге содержатся правила и рекомендации практикующим адвокатам и юристам, следование которым поможет не только правильно осуществлять деятельность по предоставлению юридической помощи, но и повысить ее доходность и сделать более успешной. Также в книге рассказано об услугах, оказываемых адвокатом, и о рынке адвокатских услуг в целом. Автор, основываясь на своем практическом опыте и таких науках, как поверенное право, маркетинг, менеджмент, управление персоналом, дает практические советы, как правильно выстраивать взаимоотношения с клиентами, сделать себе рекламу.

Кл.слова:
юридична допомога -- адвокатська практика


   
Тип видання: зб. статей   
7.


Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України [Електронний ресурс] : збірник наукових праць IIІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 т. ; Київський національний торговельно-економічний університет, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach, Університет «Petre Andrei», Академічне товариство ім. М. Балудянського / Київський національний торговельно-економічний університет, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach, Університет «Petre Andrei», Академічне товариство ім. М. Балудянського. - Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2015

Рубрики:

Географічні рубрики:

Ч. 1. - 722 с.  Текст у форматі PDF 13.71 Мб

Ч. 2. - 606 с.  Текст у форматі PDF 6.06 Мб

Ч. 1. - 722 с.

Ч. 2. - 606 с.


У збірнику наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції розглядаються питання сталого розвитку суспільства: можливості розвитку місцевих громад; управління інноваційно-інвестиційним розвитком підприємства в сучасних умовах; актуальні проблеми менеджменту та фінансові механізми забезпечення розвитку економіки України; проблеми обліково-аналітичного, контрольного та інформаційного забезпечення управління підприємства. Досліджуються інноваційні моделі та інформаційні технології в науці, освіті, економіці; теоретичні та практичні аспекти сучасного товарознавства; актуальні проблеми, тенденції, перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в Україні. Висвітлюються питання євроінтеграції України: історичні, соціально-політичні та правові орієнтири; інтерактивні технології та методи навчання як засіб формування іншомовної професійної компетенції. Розраховано на науковців, спеціалістів, викладачів, аспірантів, здобувачів вищої освіти.

Кл.слова:
менеджмент -- управління персоналом -- маркетинг -- реклама


   
Тип видання: монографія   
8.

Гегедош, Кріштіан Володимирович.
Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Електронний ресурс] : монографія / К. В. Гегедош. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2022. - 192 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 15.23 Мб


У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвит- ку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через органі- заційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Євроре- гіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Кар- патським Єврорегіоном та його процесами, завдяки прикладним моделям транс- кордонного маркетингу.

Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з еко- номіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.

Кл.слова:
маркетинг -- транскордонний маркетинг -- транскордонні відносини

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського