Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (57)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (28)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ195733
Aaker, David A..
Strategic market management [Text] / D. A. Aaker. - 3. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - 394 p.: fig. - ISBN 0-471-53253-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

2.
ІВ193545
Aaker, David A..
Strategic market management [Text] / D. A. Aaker. - 3. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - 394 p. - ISBN 0-471-53253-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

3.
ІВ196696
Becker, Jochen.
Marketing-Konzeption [Text] : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / J. Becker. - 5., verbesserte und ergänzte Aufl. - München : Vahlen, 1993. - 715 S.: Abb. - Бібліогр.: 667-700. - ISBN 3-8006-1749-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

4.
ІВ193527
Bovée, Courtland L..
Marketing [Text] : instructor's manual to accompany / C. L. Bovée [a.o]. - New York[etc.] : McGraw-Hill, 1992. - 757, 48 p. - ISBN 0-07-006815-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Thill, John V.; Dovel, George

Видання зберігається у :

5.
ІВ193532
Bovée, Courtland L..
Marketing [Text] / C. L. Bovée, J. V. Thill. - New York[etc.] : McGraw-Hill, 1992. - 761, I-36 p.: ill. - (McGraw-Hill series in marketing). - ISBN 0-07-006734-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Thill, John V

Видання зберігається у :

6.
ІВ196691
Hill, Wilhelm.
Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Rieser, Ignaz

Видання зберігається у :

7.
ІВ196680
Holland, Heinrich.
Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

8.
ІВ194438
Kinnear, Thomas.
Principles of marketing [Text] / T. Kinnear, K. L. Bernhardt. - 3. ed. - Glenview, Illinois : [б.в.] ; London : Scott Foresman/Little, Brown Higher Education, 1990. - 765, I-18 p.: ill. - ISBN 0-673-38565-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Bernhardt, Kenneth L.

Видання зберігається у :

9.
ІВ196692
Koppelmann, Udo.
Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

10.
ІВ196693
Koppelmann, Udo.
Produktmarketing [Text] : Entscheidungsgrundlage für Produktmanager / U. Koppelmann. - 4., vollständig überarbeitete u. erweiterte Aufl. - Berlin[etc.] : Springer, 1993. - XIV, 455 S. - ISBN 3-540-55986-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

11.
ІВ196690
Köhler, Richard.
Beiträge zum Marketing-management [Text] / R. Köhler. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, 1993. - XXI, 431 S. - Бібліогр.: V kinci statej. - ISBN 3-7910-0682-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

12.
ІВ196674
Scheuch, Fritz.
Marketing [Text] / F. Scheuch. - 4., verbesserte Aufl. - München : Vahlen, 1993. - 635 S.: Abb. - (Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften). - Бібліогр.: S.: 609-626. - ISBN 3-8006-1735-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

13.
ІВ196647
Schwarz, Christian.
Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Sturm, Frank; Klose, Wolfgang

Видання зберігається у :

14.
ІВ196210

Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie - praktyczne aspekty marketingu [Text] / red. E. Skawińska. - Toruń : [б.в.], 1997. - 74 s.: rys. - ISBN 83-231-0871-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Skawińska, Eulalia (red.)

Видання зберігається у :

15.
ВА580896
Андреева, Ольга Дмитриевна.
Технология бизнеса: маркетинг [Текст] : учеб. пособие по курсу "Маркетинг" / О. Д. Андреева. - М. : ИНФРА*М-НОРМА, 1997. - 224 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-89123-118-2. - ISBN 5-86225-504-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :

16.
ВА573538
Багиев, Георгий Леонидович.
Основы маркетинговых исследований [Текст] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков ; Санкт-Петербургский ун-т экономики и финансов. Кафедра маркетинга. - СПб. : [б.в.], 1996. - 94 с. - ISBN 5-7310-0555-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Аренков, Игорь Анатольевич; Санкт-Петербургский ун-т экономики и финансов. Кафедра маркетинга

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА574595
Березин, Игорь Станиславович.
Маркетинг сегодня [Текст] / И. С. Березин. - М. : Менеджер, 1996. - 128 с. - ISBN 5-87457-055-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА573443
Бланк, Игорь Александрович.
Торговый менеджмент [Текст] / И. А. Бланк. - К. : Изд-во Укр.-Финского ин-та менеджмента и бизнеса, 1997. - 408 с. - ISBN 5-7763-8754-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу

19.
ВА584825
Близнюк, Станіслав Васильович.
Стратегічний маркетинг торговельної фірми [Текст] : методичні і організаційні аспекти управління / С. В. Близнюк ; Українська академія зовнішньої торгівлі. - К. : [б.в.], 1998. - 150 с. - ISBN 966- 581-067-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Українська академія зовнішньої торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу

20.
ВА592069
Бойко, И. И..
Основы аналитического маркетинга [Текст] / И. И. Бойко, С. И. Козловский. - К. : КМ Akademia, 1999. - 410 с. - ISBN 966-518-081-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Козловский, С. И

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського