Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (57)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (28)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ196690
Köhler, Richard.
Beiträge zum Marketing-management [Text] / R. Köhler. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, 1993. - XXI, 431 S. - Бібліогр.: V kinci statej. - ISBN 3-7910-0682-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

2.
ІВ196680
Holland, Heinrich.
Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

3.
ІВ193532
Bovée, Courtland L..
Marketing [Text] / C. L. Bovée, J. V. Thill. - New York[etc.] : McGraw-Hill, 1992. - 761, I-36 p.: ill. - (McGraw-Hill series in marketing). - ISBN 0-07-006734-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Thill, John V

Видання зберігається у :

4.
ІВ196674
Scheuch, Fritz.
Marketing [Text] / F. Scheuch. - 4., verbesserte Aufl. - München : Vahlen, 1993. - 635 S.: Abb. - (Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften). - Бібліогр.: S.: 609-626. - ISBN 3-8006-1735-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

5.
ІВ196692
Koppelmann, Udo.
Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

6.
ІВ193527
Bovée, Courtland L..
Marketing [Text] : instructor's manual to accompany / C. L. Bovée [a.o]. - New York[etc.] : McGraw-Hill, 1992. - 757, 48 p. - ISBN 0-07-006815-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Thill, John V.; Dovel, George

Видання зберігається у :

7.
ІВ196691
Hill, Wilhelm.
Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Rieser, Ignaz

Видання зберігається у :

8.
ІВ196647
Schwarz, Christian.
Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Sturm, Frank; Klose, Wolfgang

Видання зберігається у :

9.
ІВ196696
Becker, Jochen.
Marketing-Konzeption [Text] : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / J. Becker. - 5., verbesserte und ergänzte Aufl. - München : Vahlen, 1993. - 715 S.: Abb. - Бібліогр.: 667-700. - ISBN 3-8006-1749-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

10.
ІВ194438
Kinnear, Thomas.
Principles of marketing [Text] / T. Kinnear, K. L. Bernhardt. - 3. ed. - Glenview, Illinois : [б.в.] ; London : Scott Foresman/Little, Brown Higher Education, 1990. - 765, I-18 p.: ill. - ISBN 0-673-38565-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Bernhardt, Kenneth L.

Видання зберігається у :

11.
ІВ196693
Koppelmann, Udo.
Produktmarketing [Text] : Entscheidungsgrundlage für Produktmanager / U. Koppelmann. - 4., vollständig überarbeitete u. erweiterte Aufl. - Berlin[etc.] : Springer, 1993. - XIV, 455 S. - ISBN 3-540-55986-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

12.
ІВ193545
Aaker, David A..
Strategic market management [Text] / D. A. Aaker. - 3. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - 394 p. - ISBN 0-471-53253-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

13.
ІВ195733
Aaker, David A..
Strategic market management [Text] / D. A. Aaker. - 3. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - 394 p.: fig. - ISBN 0-471-53253-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

14.
ІВ196210

Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie - praktyczne aspekty marketingu [Text] / red. E. Skawińska. - Toruń : [б.в.], 1997. - 74 s.: rys. - ISBN 83-231-0871-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Skawińska, Eulalia (red.)

Видання зберігається у :

15.
РА297732
   Олійник, Даниїла Іллівна.
Інвестиційний маркетинг та його застосування для підвищення ефективності формування ринкової інфраструктури [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Олійник Даниїла Іллівна ; Українська академія зовнішньої торгівлі. - К., 1997. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  


Дод. точки доступу:
Українська академія зовнішньої торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ДС54444
   Олійник, Даниїла Іллівна.
Інвестиційний маркетинг та його застосування для підвищення ефективності формування ринкової інфраструктури [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Олійник Даниїла Іллівна ; Українська академія зовнішньої торгівлі. - К., 1997. - 185 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  


Дод. точки доступу:
Українська академія зовнішньої торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА583739
Бойко, Игорь Иванович.
Аналитический маркетинг [Текст] : учеб. пособие / И. И. Бойко ; Институт экономики, управления и хозяйственного права. - К. : Таксон, 1997. - 111 с. - ISBN 966-7128-05-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Институт экономики, управления и хозяйственного права (Киев)

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА725396
Бойко, Игорь Иванович.
Аналитический маркетинг: минимальный маркетинговый эксперимент [Текст] : [монография] / И. И. Бойко, В. С. Мищенко ; Ун-т экономики и права "Крок". - К. : Таксон, 2008. - 538 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 534-537. - 1100 прим. - ISBN 978-966-7128-69-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мищенко, Владимир Спиридонович; "Крок" университет экономики и права (Киев)

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА565227
Исаксен, Арне И..
Введение в экономику рынка [Текст] : пер. с англ. / А. И. Исаксен [и др.]. - СПб. : Судостроение, 1994. - 230 с. - ISBN 5-7355-0499-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Гамильтон, Карл В.; Гулфасон, Торвальдур

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА578380
Попов, С. Г.
Внешнеэкономическая деятельность фирмы. Особенности менеджмента и маркетинга [Текст] : учеб. пособие / С. Г. Попов ; ред. В. А. Капанадзе. - М. : Ось-89, 1997. - 176 с. - ISBN 5-86894-153-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Капанадзе, В. А. (ред.)

Видання зберігається у :

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського