Пошуковий запит: (<.>A=Дейнега І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Олександр Болотських : Бібліобіогр. покажч. (1966 - 2004 рр.). — К., 2005 - (Сер. "Академіки Акад. наук вищ. шк. України").
|
2. |
Крикавський Є. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — 2-ге вид. — Л., 2008
|
3. |
Дейнега І. О. Методичні аспекти оцінювання ринкової невизначеності та її впливу на прийняття управлінських рішень. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
4. |
Шелюк Л. О. Маркетингова інформація : навч. посіб. — Рівне: [Вид. О.Зень], 2008
|
5. |
Дейнега І. О. Вдосконалення механізму інформаційного забезпечення споживання основних засобів. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
6. |
Дейнега І. І. Український жіночий рух як складова національного відродження (II пол. XIX - 1908 р.) : Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01. — Запоріжжя, 2003
|
7. |
Дейнега І. О. Інформаційне забезпечення оцінювання та планування споживання основних засобів на підприємствах : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Л., 2005
|
8. |
Крикавський Є. В. Маркетингова товарна політика : підручник. — 3-тє вид., доповн. і переробл. — Л., 2012
|
9. |
Крикавський Є. В. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. — Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2014 - (Серія "Світ маркетингу і логістики"; вип. 8).
|
10. |
Крикавський Є. В. Маркетингова інформація : підручник. — Львів, 2014 - (Світ маркетингу і логістики; вип. 6).
|
11. |
Дейнега І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 9.
|
12. |
Гладунов О. Маркетинг : навч. посіб. — Вид. 2-ге. — Рівне: Волинські обереги, 2013
|
13. |
Дейнега О. В. Ентропія в діяльності підприємства: суть та основні підходи до оцінювання // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892.
|
14. |
Михненко А. М. Публічне управління та національна безпека : монографія. — Київ, 2019
|
15. | Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні : монографія. — Рівне: Олег Зень, 2016
|
16. | Публічне управління як системне суспільне явище : підручник. — Київ: НАУ, 2019
|
17. | Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія. — Рівне: О. Зень, 2022
|
18. | Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : колект. монографія. — Київ: Компринт, 2018
|
19. |
Дейнега І. О. Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Херсон, 2019
|
20. | Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення України : монографія. — Рівне: Волинські обереги, 2023
|
| |