Пошуковий запит: (<.>A=Роганова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Роганова М. В. Формування у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до природи засобами мистецтв : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08. — К., 2001
|
2. |
Роганова М. В. Виховання духовної культури у студентів вищих навчальних закладів в інтегрованих групах навчання: теорія і практика : монографія. — Краматорськ, 2010
|
3. |
Роганова М. В. Теорія і практика виховання духовної культури у студентів вищих навчальних закладів засобами культурологічних дисциплін : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07. — Луганськ, 2011
|
4. |
Роганова М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів // Рідна шк.. - 2007. - № 5.
|
5. |
Роганова М. В. Культурно-виховне середовище вищого навчального закладу як один з чинників виховання духовної культури сучасного студента // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12.
|
6. |
Роганова М. В. Соціальне проектування у вищому навчальному закладі інноваційного типу // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3.
|
7. |
Роганова М. В. Соціальне проектування у вищому навчальному закладі інноваційного типу // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4.
|
8. |
Роганова М. В. Духовні основи інклюзивної освіти та реабілітації студентів з особливими освітніми потребами в умовах вищого навчального закладу // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 5/6.
|
9. |
Роганова М. Виховання духовно-моральних цінностей у студентів вищих навчальних закладів як педагогічна проблема // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1.
|
10. | Виховання людини культури засобами мистецтва : [колект. монографія]. — Київ: Ін-т обдар. дитини НАПН України, 2021
|
11. | Прикладний аспект. — Харків, 2021
|
12. | Теоретичний аспект. — Харків, 2021
|
13. | Психолого-педагогічна діагностика дітей дошкільного віку. — Харків, 2019
|
14. | Діагностіка якості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. — Харків, 2019
|
15. | Діагностика інтелектуальних і мовленнєвих порушеь у дітей різних вікових категорій. — Харків, 2019
|