РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (2)Наукова періодика України (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Семиченко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Інноваційні освітні технології: світовий вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти : колект. монографія. — Київ: Білоцерківдрук, 2022
2.

Зязюн І. А. Інструментування правових відносин між колективом і особистістю в педагогічній системі А. Макаренка // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 1.
3.

Семиченко В. А. Вариативность мышления студентов как предмет научного исследования и практического воздействия : метод. пособие. — Симф.: ДИАЙПИ, 2013
4.

Семиченко В.  Гендерні особливості самосприйняття студентів у контексті соціально-психологічних суспільних відносин. — 2009 // Соц. психологія.
5.

Семиченко В. А. Концептуальні основи підвищення адаптаційних можливостей спеціалістів у галузі туристської діяльності. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
6.

Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей (психолого-педагогический аспект) : Дис...д-ра психол.наук. — К., 1992
7.

Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей (психолого-педагогический аспект) : Дис...д-ра психол.наук. — К., 1992
8.

Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей (психолого-педагогический аспект) : Дис...д-ра психол.наук. — К., 1992
9.

Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей (психолого-педагогический аспект) : Дис...д-ра психол.наук. — К., 1992
10.
Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колект. монографія. — Київ: Компринт, 2020
11.

Луговой В. І. Модернізація підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів в аспірантурі та докторантурі наукових установ АПН України в контексті Болонського процесу: досвід, проблеми, перспективи // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 1.
12.

Олійник В. Наукові засади розроблення прогностичної моделі розвитку післядипломної освіти в Україні // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1.
13.

Семиченко ВОсобенности работы Центрального института последипломного педагогического образования АПН Украины с молодыми учеными // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1.
14.

Семиченко В. А. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарных и инженерно-педагогических специальностей // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14.
15.

Зязюн І. А. Педагогічна майстерність : Підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. — 2-е вид., доповн. і переробл. — К.: Вища шк., 2004
16.

Зязюн І. А. Педагогічна майстерність : підручник. — 3-тє вид., доповн. і переробл. — К.: СПД Богданова А. М., 2008
17.

Семиченко ВПроблема вибору освітньої парадигми у педагогічній діяльності // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2.
18.

Семиченко В. А. Проблема особистісного розвитку і саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2.
19.

Семиченко ВПроблема формування дослідницької культури молодих науковців // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1.
20.
Проблеми людини в українських реаліях: від радянської людини до громадянина Української держави. XIII Шинкаруківські читання : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 квіт. 2018 р. — Київ: Знання України, 2018
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського