РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>K=E-COMMERCE<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Шульга О. М. Застосування нейро-нечіткого підходу до розвитку бізнес-моделей цифрового підприємництва // Бізнес Інформ. - 2023. - № 8.
2.

Nezhyva M. Market of FMCG and service sectors in China // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 3.
3.

Знахур Л. В. Імплементація та рейтинг рішень WEB-аналітики на основі хмарних сервісів // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 96.
4.

Знахур С. В. Реалізація пошуку аналогічних товарів на основі FAISS // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 96.
5.

Chaikovska M. Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media: contemporary trends and development directions // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 4.
6.

Suslenko V. Use of cryptocurrencies Bitcoin and Ethereum in the field of e-commerce: case study of Ukraine // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 1.
7.

Motoryn R. E-commerce in the era of globalization // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 2.
8.

Suhartini S. Marketing strategy design based on information technology in batik small and medium-sized enterprises in Indonesia // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 6/13.
9.

Філатова Т. В. Проєктування інформаційних систем та рішення інформатизації переходу компаній в онлайн сферу // Інформатика та мат. методи в моделюванні. - 2021. - 11, № 4.
10.

Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2.
11.

Скляр Д. В. Концептуальні засади управління бізнес-процесами підприємств електронної комерції // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - № 6.
12.

Hliebova A. The modern models of e-commerce organization: theoretical aspect // Економіка і регіон. - 2020. - № 1.
13.

Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2.
14.

Lazos G. Business taxation in the digital economy: existing problems and perspectives // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 10.
15.

Khoma I. Improvement of tools for cash flow analysis of e-commerce companies // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
16.

Сіденко С. В. Сучасний стан та перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні // Стратегія розвитку України. - 2019. - № 1.
17.

Zadko K. Simulation of the activities of subjects of e-business on the basis of a compatible probabilistic model // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15.
18.

Berko A. Planning the activities of intellectual agents in the electronic commerce systems // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2018. - № 4.
19.

Качуровський С. В. Сучасні тренди E-COMMERCE в логістиці // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892.
20.

Просович О. П. Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 897.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського