РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 971
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Андрєєв А. М. Модель хвильової енергетичної установки та її використання у навчальному процесі з фізики. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
2.

Чорна О. О. Антропологічні основи інноваційних педагогічних технологій. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
3.

Чернишов О. І. Інноваційний потенціал освіти Донеччини. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
4.

Дичківська І. М. Принципи управління інноваційними процесами у дошкільних навчальних закладах. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
5.

Губанова Н. Ф. Художній образ і можливості його осягнення дітьми 5 - 7 років у процесі творчої діяльності. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
6.

Грищенко С. М. Рольова гра "ЕкоКривбас". — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
7.

Романенко Ю. А. Моніторинг якості вищої освіти. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
8.

Ігумнова Г. В. Проблема якості підготовки майбутніх фахівців у галузі психології. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
9.

Зеленько О. А. Піднесення рівня функціонування вищої школи України - її інтеграція в європейську освітню систему. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
10.

Задворна С. Г. Структурування навчальної інформації: міждисциплінарний аспект. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
11.

Роман С. В. Хемофобія як наслідок нівелювання цінностей хімічних знань. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
12.

Рибінська Ю. А. Індивідуально-творчий підхід як основа актуалізації креативної діяльності майбутніх учителів іноземних мов. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
13.

Ковальчук О. М. Управління інноваційною діяльністю - основа якісних змін в освіті. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
14.

Дьяченко М. В. Про інтегративне навчання іноземної мови в школі. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
15.

Сєваст'янова О. А. Основні підходи до організації виховного процесу в сучасному вищому навчальному закладі. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
16.

Курило В. С. Психолого-педагогічні аспекти в професійній діяльності менеджера. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
17.

Турянська О. Ф. Класифікація методів особистісно орієнтованого навчання як теоретико-методична засада творення навчальних підручників. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
18.

Вовк М. П. Інноваційні тенденції організації фольклористичної практики у процесі професійної підготовки словесників в університетах України. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
19.

Хом'юк І. В. Деякі аспекти використання компетентнісного підходу до викладання фундаментальних дисциплін у ВНЗ. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
20.

Сігова В. І. Мікробіологія й нанотехнології XXI століття. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського