РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогічний дискурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 756
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Науменко Н. М. Культура педагогической деятельности учителя начальных классов в контексте идей В. А. Сухомлинского // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
2.

Наточій А. М. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
3.

Нор К. Ф. Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В. О. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
4.

Невмержицька О. В. Формування цінностей особистості у натуралізмі // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
5.

Морозова О.О. Концепція естетичного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
6.

Миринюк Н. І. Погляди В. О. Сухомлинського щодо інтеграції краси і слова на уроках літератури // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
7.

Навозняк Л. Л. Особливості морального виховання учнів засобами фольклору в педагогічній спадщині В. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
8.

Москвина А. В. Интеллектуальное развитие младших школьников: диалог с В. А. Сухомлинским // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
9.

Пилипчук Л. Г. Погляди В. О. Сухомлинського на природу як засіб усестороннього розвитку дитини // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
10.

Петриченко Л. О. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті вирішення сучасних проблем // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
11.

Писарчук О. Т. Формування освітньо-розвивального середовища початкової школи в педагогічному досвіді В. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
12.

Пироженко Л. В. Проблеми змісту освіти у спадщині В. О. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
13.

Орєхова, Л. І. Традиції та новаторство педагогічної системи В. Сухомлинського у професійній підготовці педагогів // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
14.

Онишків З. М. Навчально-виховний комплекс „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”: шляхи забезпечення наступності // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
15.

Петренко О. Б. Ідеї статеворольової соціалізації дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
16.

Паламарчук Л. Б. Етнопедагогічні ідеї творчості В. О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутнього вчителя // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
17.

Лісовська Т. А. Використання ідей В. О. Сухомлинського в музичному вихованні старших дошкільників // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
18.

Литвиненко С. А. Соціально-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів: творче осмислення спадщини В. О. Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
19.

Любашина В. В. Розвиток діалогічного мовлення старших дошкільників засобами ігрової діяльності // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
20.

Луцюк А. М. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя початкової школи // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського