РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогічний дискурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 756
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Роєнко С. О. «Журнал Министерства народного просвещения» - важливе джерело дослідження розвитку шкільної приватної освіти // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
2.

Будник О. Б. Іван Франко про етновиховання української молоді // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13.
3.

Марчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13.
4.

Бабій І. В. Ідеї Василя Сухомлинського щодо морального виховання особистості // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
5.

Гапченко О. В. Ідеї морального та патріотичного виховання в українській педагогічній культурі XVI-XVII ст. // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
6.

Петренко О. Б. Ідеї статеворольової соціалізації дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10.
7.

Березівська Л. Д. Ідея організації шкільної освіти на засадах індивідуалізації та диференціації у діяльності Наркомосу УСРР на початку 20–х років ХХ ст. // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
8.

Осадчий В. В. ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів у Російській Федерації, країнах Балтії та у Японії // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
9.

Курок В. Інженерна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у ВНЗ: реалії та перспективи // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
10.

Листопад О. В. Інноваційне лідерство в контексті зарубіжних моделей керівництва // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
11.

Стрілець С. І. Інноваційне мислення як необхідна складова при формуванні майбутнього професіонала // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
12.

Максимчук Л. В. Інтегративний підхід до професійної підготовки майбутніх економістів-міжнародників // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14.
13.

Гапченко О. Інтелектуальні об’єднання як чинник формування загальноєвропейського культурно-освітнього простору (XVI – XVII ст.) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
14.

Барановська В. М. Інформатичні компетентності: генезис поняття // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
15.

Кушнір В. М. Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
16.

Бойко О. М. Історіографічні дослідження процесу ліквідації неписьменності (20–30 роки ХХ ст.) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
17.

Веремюк Л. Л. Історіографічна основа дослідження «школи дії» В. А. Лая // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
18.

Галус О. М. Історіографічна основа досліджень процесу адаптації особистості у працях вітчизняних учених-психологів (80 - 90 рр. ХХ ст.) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
19.

Приходько Г. І. Історіографічна та джерельна основа вивчення громадських ініціатив в галузі фізичного виховання учнівської молоді у ХIХ−на початку ХХ ст. // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
20.

Герасименко Л. В. Історіографічне висвітлення педагогічної діяльності П. Каптерєва до 1917 року // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського