РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (324)Журнали та продовжувані видання (114)Автореферати дисертацій (13)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 743
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" за очно-заочною формою навчання // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
2.
Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
3.
Этапы становления Харьковской школы детских гастроэнтерологов // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
4.
Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
5.
Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
6.

Волошинович В. М. Роль самостійної роботи студентів під час вивчення судової медицини // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 1.
7.

Гудз І. М. Використання в навчальному процесі відео і комп'ютерної техніки // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2015. - № 4.
8.

Вірстюк Н. Г. Застосування електронного навчання в педагогічному процесі // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2015. - № 4.
9.

Мельник В. І. Гігієнічна оцінка умов навчання та особливості психофізіологічного стану студентів у період запровадження інноваційних методів у навчальний процес вищих навчальних медичних закладів : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.01. — Київ, 2016
10.

Оріщак Д. Т. Ситуаційна задача, як метод активного навчання і розвитку професійної компетентності у студентів // Галиц. лікар. вісн.. - 2016. - 23, № 1.
11.

Кулаєць Н. М. Мотивація до навчання - невід'ємна складова освітнього процесу у вищому навчальному закладі // Архів клініч. медицини. - 2016. - № 1.
12.

Гарюк О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
13.
Вибір та наукове обгрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
14.

Демин Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
15.
Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
16.

Гончарова Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
17.

Бодня К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
18.
Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
19.

Павлов О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
20.

Савво В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського