Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 281
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Балабанова Н. В. Державні органи влади та суспільство: можливості взаємодії. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
|
2. |
Андросенко Т. Медиа в выборах: между политикой и культурой. — К., 1999
|
3. |
Сердюк О. П. Основи управління комунікативним процесом : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. гуманітар. спрямування. — К., 1998
|
4. |
Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. — 2-е изд., испр. — М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000 - (Образовател. б-ка).
|
5. |
Моисеев В. А. Паблик рилейшнз. Теория и практика. — К.: Вира-Р, 1999
|
6. |
Королько В. Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
7. |
Іщук В. Україна: проблема престижності та ідентичності : (Мас. комунікація і культура як суб'єкти формування громад. та нац. свідомості). — К.: Смолоскип, 2000
|
8. |
Литвиненко О. В. Інформаційний простір як чинник забезпечення національних інтересів України. — К.: Чорнобильінтерінформ, 1998
|
9. |
Королько В. Менеджмент консалтинговою організацією: особливості маркетингу і PR. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
10. |
Тихомирова Є. Б. Паблік рилейшнз у глобалізованому світі : Моногр. — К.: Наук.-вид. центр "Наша культура і наука", 2004
|
11. |
Некрасова О. Професія PR-радника: вимоги, умови та функції (методичні питання). — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
12. |
Водолазький В. Експерні методи аналізу ефективності PR-діяльності муніципальних органів місцевого самоврядування. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
13. |
Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2001
|
14. |
Королько В. У пошуках теорії мультикультурних паблик рілейшнз. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
15. |
Римар Н. Використання засобів політичної реклами та Pablic Relations у боротьбі за політичну владу. — 2002 // Людина і політика.
|
16. |
Моисеев В. А. Паблик рилейшнз - средство социальной коммуникации. (Теория и практика). — К.: Дакор, 2002
|
17. |
Осауленко О. Г. Інформаційне забезпечення державного та регіонального соціального управління : Моногр. — К.; Донецьк, 2004
|
18. |
Дубас О. П. Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті. — К.: Генеза, 2004
|
19. |
Ващенко О. Особливості впливу вітчизняних ЗМІ на авторитет сучасних українських політиків (у контексті аналізу двох лідерів: Віктора Ющенка та Петра Симоненка). — 2003 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
|
20. |
Королько В. Паблик рілейшнз: проблеми освіти (Міжнародний досвід і українські реалії). — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |