РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (282)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (22)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 280
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Балабанова Н. В. Державні органи влади та суспільство: можливості взаємодії. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
2.

Андросенко Т.  Медиа в выборах: между политикой и культурой. — К., 1999
3.

Сердюк О. П. Основи управління комунікативним процесом : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. гуманітар. спрямування. — К., 1998
4.

Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. — 2-е изд., испр. — М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000 - (Образовател. б-ка).
5.

Моисеев В. А. Паблик рилейшнз. Теория и практика. — К.: Вира-Р, 1999
6.

Королько В.  Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
7.

Іщук В.  Україна: проблема престижності та ідентичності : (Мас. комунікація і культура як суб'єкти формування громад. та нац. свідомості). — К.: Смолоскип, 2000
8.

Литвиненко О. В. Інформаційний простір як чинник забезпечення національних інтересів України. — К.: Чорнобильінтерінформ, 1998
9.

Королько В.  Менеджмент консалтинговою організацією: особливості маркетингу і PR. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Тихомирова Є. Б. Паблік рилейшнз у глобалізованому світі : Моногр. — К.: Наук.-вид. центр "Наша культура і наука", 2004
11.

Некрасова О.  Професія PR-радника: вимоги, умови та функції (методичні питання). — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
12.

Водолазький В.  Експерні методи аналізу ефективності PR-діяльності муніципальних органів місцевого самоврядування. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
13.

Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2001
14.

Королько В.  У пошуках теорії мультикультурних паблик рілейшнз. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
15.

Римар Н.  Використання засобів політичної реклами та Pablic Relations у боротьбі за політичну владу. — 2002 // Людина і політика.
16.

Моисеев В. А. Паблик рилейшнз - средство социальной коммуникации. (Теория и практика). — К.: Дакор, 2002
17.

Осауленко О. Г. Інформаційне забезпечення державного та регіонального соціального управління : Моногр. — К.; Донецьк, 2004
18.

Дубас О. П. Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті. — К.: Генеза, 2004
19.

Ващенко О.  Особливості впливу вітчизняних ЗМІ на авторитет сучасних українських політиків (у контексті аналізу двох лідерів: Віктора Ющенка та Петра Симоненка). — 2003 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
20.

Королько В.  Паблик рілейшнз: проблеми освіти (Міжнародний досвід і українські реалії). — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського