РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Витковски Т.  Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III. — 1999 // Управляющие системы и машины.
2.

Джонс Р.  Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
3.

Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
4.

Шумський О. В. Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6). — Л.: Вид-во ЛКА, 2003
5.

Воркут Т. А. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань : Автореф. дис... д-ра техн. наук. — К., 2007
6.

Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
7.

Мельник І. М. Мерчандайзинг : навч. посіб. — К.: Знання, 2009
8.

Пекар В. О. Основи виставкової діяльності : навч. посіб. — К.: Євроіндекс, 2009
9.

Роца Б.  Обзор информационных средств для моделирования систем массового обслуживания в розничной торговле. — 2010 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
10.

Азарян О. М. Роздрібна торгівля: розвиток та інновації : монографія. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2012
11.

Кавун О. О. Провідні торговельні мережі у контексті глобалізації роздрібної торгівлі світу // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12.
12.

Кавун О. О. Організаційні засади формування підприємницьких об'єднань у конкурентному середовищі роздрібної торгівлі // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6.
13.

Yong-Fu Chang Exploration of shopping mall customer value propositions in the experience economy // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5.
14.

Галик І. Зарубіжний досвід екомаркування товарів // Товари і ринки. - 2013. - № 1.
15.

Колпакова Т. А. Моделирование процесса принятия решений при проведении тендеров // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 2.
16.

Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 2.
17.

Ткаченко Т. І. Виставковий бізнес : монографія. — Київ: КНТЕУ, 2016
18.

Мазаракі А. Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - № 4.
19.

Макаричев А. В. Распределение сумм максимумов за время обслуживания заявок на периоде занятости в процессах аукционной торговли // Електрон. моделювання. - 2018. - 40, № 3.
20.

Вдовічен А. А. Організація виставкової діяльності : навч. посіб. — Чернівці: Технодрук, 2018
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського