РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-803.81<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Кузьмін О. Є. Рекламна стратегія підприємства : монографія. — Л., 2008
2.

Горбаль Н. І. Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
3.

Косар Н. С. Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
4.

Крамаренко О. М. Проблеми державного регулювання рекламної діяльності підприємств та шляхи їх вирішення. — 2008 // Харч. пром-сть.
5.

Новікова Т. В. Планування рекламної діяльності підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Х., 2001
6.

Мельникович О. М. Маркетинг підприємств рекламної галузі : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04. — К., 2009
7.

Мельникович О. М. Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
8.

Мельникович О. М. Управління маркетингом на підприємствах рекламної галузі. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки.
9.

Юдіна Н. В. Оцінка ефективності реклами як причинно-наслідкові маркетингові дослідження // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9.
10.

Глібчук В. М. Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 748.
11.

Можевенко Т. Ю. Планування рекламних комунікацій промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2012
12.

Романчик Т. Деякі аспекти залежності ефективності реклами від фактору часу // Наук. вісн.. - 2016. - № 2.
13.

Скриньковський Р. М. Діагностика ефективності реклами в діяльності підприємства // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6.
14.

Кіндій М. В. Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 863.
15.

Золотарьова В. І. Маркетингова діяльність підприємств рекламної сфери : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2020
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського