Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-361<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 69
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Скибінський С. В. Сегментування ринку в інвестиційних проектах. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2007
|
2. |
Загородній А. Г. Управління взаємозв`язками підприємства зі споживачами продукції : монографія. — Л., 2008
|
3. |
Тридід О. М. Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія. — К., 2008
|
4. |
Тєлєтов О. С. Сучасні споживацькі пріоритети в Україні. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка.
|
5. |
Алєксєєв Д. А. Грошова модель попиту та пропозиції. — 2004 // Мат. машини і системи.
|
6. |
Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
7. |
Князик Ю. М. Формування лояльності споживачів як один з напрямків збільшення прибутковості підприємства. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
8. |
Лаганін В. О. Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товару. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
9. |
Махорт А. П. Вплив насичуваності споживачів на умови досягнення рівноваги в економічній системі. — 2008 // Систем. дослідж. та інформ. технології.
|
10. |
Трохименко Н. В. Вплив товарної політики підприємства на поведінку споживачів. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
11. |
Дем'янець В. С. Орієнтація на споживача як засіб забезпечення успіху підприємства. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
12. |
Черевиков Є. Л. Сучасна практика макроекономічного моделювання функції приватного споживання. — 2009 // Економіка і прогнозування.
|
13. |
Райко Д. В. Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.02. — Х., 2003
|
14. |
Войтович С. Я. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів в товарах тривалого вжитку в системі маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Л., 2000
|
15. |
Зозульов О. В. Методичні основи сегментації ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
|
16. |
Казаков М. М. Методичні особливості розбудови механізму захисту прав споживачів в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2004
|
17. |
Абдало Недал Ханнан Оптимізація управління попитом в умовах трансформації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Донецьк, 2000
|
18. |
Ліпич Л. Г. Прогнозування розвитку ринку товарів підприємства на засадах вивчення споживчої поведінки покупців : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — Т., 2004
|
19. |
Мазник Л. В. Регіональні особливості формування ринку товарів народного споживання України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — К., 2002
|
20. |
Фірсова І. В. Соціально-економічний розвиток регіону і формування нового типу споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — Х., 2003
|
| |