РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (44)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (11)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-361<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 69
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Скибінський С. В. Сегментування ринку в інвестиційних проектах. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2007
2.

Загородній А. Г. Управління взаємозв`язками підприємства зі споживачами продукції : монографія. — Л., 2008
3.

Тридід О. М. Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія. — К., 2008
4.

Тєлєтов О. С. Сучасні споживацькі пріоритети в Україні. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка.
5.

Алєксєєв Д. А. Грошова модель попиту та пропозиції. — 2004 // Мат. машини і системи.
6.

Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
7.

Князик Ю. М. Формування лояльності споживачів як один з напрямків збільшення прибутковості підприємства. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
8.

Лаганін В. О. Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товару. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Махорт А. П. Вплив насичуваності споживачів на умови досягнення рівноваги в економічній системі. — 2008 // Систем. дослідж. та інформ. технології.
10.

Трохименко Н. В. Вплив товарної політики підприємства на поведінку споживачів. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
11.

Дем'янець В. С. Орієнтація на споживача як засіб забезпечення успіху підприємства. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
12.

Черевиков Є. Л. Сучасна практика макроекономічного моделювання функції приватного споживання. — 2009 // Економіка і прогнозування.
13.

Райко Д. В. Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.02. — Х., 2003
14.

Войтович С. Я. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів в товарах тривалого вжитку в системі маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Л., 2000
15.

Зозульов О. В. Методичні основи сегментації ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
16.

Казаков М. М. Методичні особливості розбудови механізму захисту прав споживачів в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2004
17.

Абдало Недал Ханнан Оптимізація управління попитом в умовах трансформації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Донецьк, 2000
18.

Ліпич Л. Г. Прогнозування розвитку ринку товарів підприємства на засадах вивчення споживчої поведінки покупців : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — Т., 2004
19.

Мазник Л. В. Регіональні особливості формування ринку товарів народного споживання України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — К., 2002
20.

Фірсова І. В. Соціально-економічний розвиток регіону і формування нового типу споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01. — Х., 2003
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського