РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-861<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Сардак О.  Концепції ціноутворення у системі маркетингу. — 1999 // Торгівля і ринок України.
2.

Сардак Е. В. Ценовая политика в условиях маркетинговой ориентации торговых предприятий. — Донецк, 1999
3.

Балабанова Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Моногр. — Донецьк, 2003 - (Школа маркетинг. менедж.).
4.

Кузьмич О. І. Оцінка максимальних цін товарів через математичну модель конкурентного ринку // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 3.
5.

Скворцов І. Б. Складові цін виробників // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 846.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського