Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)290-21$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2421
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Янке К. Анализ и обобщение проблем определения системных норм управления предприятиями. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
2. |
Родионов А. В. Анализ стратегии в процессе управления. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
|
3. |
Прокопов Ю. І. Аналітичні передумови планування управлінських стратегій. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
4. |
Герасенко В. П. Антикризисное управление - основа стабилизации экономики (методологические аспекты). — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
5. |
Булеев И. П. Антикризисное управление предприятием. — Донецк, 1999
|
6. |
Чернявский А. Д. Антикризисное управление : Учеб. пособие. — К., 2000
|
7. |
Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие. — Х.: Консум, 2000 - (Деловая кн.).
|
8. |
Солоха Д. В. Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво.
|
9. | . — Луганськ, 2000. — 282 с.
|
10. |
Пономарьов В. Забезпечення економічної безпеки підприємства як елемент сучасного менеджменту. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
11. |
Держак Н. А. Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
|
12. |
Крулькевич М. И. Информационные и экспертные системы в предпринимательской деятельности. — Донецк, 1999
|
13. |
Пономаренко В. С. Информационные ресурсы в стратегическом управлении предприятием. — 1999 // Вестн. междунар. слав. ун-та. Сер. Экономика.
|
14. |
Цурик В. К вопросу об устойчивом развитии предприятия в контексте социально-экономических изменений в Украине. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
15. |
Игумнов Б. Н. Кибернетические основы построения экономических систем для предприятий : Учеб. пособие. — Хмельницкий: ТУП, 2000
|
16. |
Комарницький I. М. Концепція формування управління розвитком підприємництва та напрями активізації підприємницької діяльності в регіоні. — 2000 // Регіон. економіка.
|
17. |
Чечетов М. В. Корпоративне управління в умовах економічної трансформації. — 2001 // Економіка України.
|
18. |
Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
|
19. |
Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции. — Х.: Основа, 1999
|
20. |
Гончарова Н. П. Маркетинг инновационного процесса : Учеб. пособие. — К.: Вира-Р, 1998
|
| |