РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (39)
Журнали та продовжувані видання (1)
Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч481.28<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
122
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Ситніков Д. Е.
Логічні засоби оцінювання знань студентів
. — 1999 //
Вісн. Харк. держ. акад. культури
.
2.
Есаулов А. О.
Контроль навчальних досягнень студентів (теоретико-методичний аспект)
: Моногр. — К., 2005
3.
Лавриненко Д. И.
Критерии оценки интенсивности дифференцированного воздействия, направленного на повышение функциональных возможностей студентов
. — 2005 //
Физ. воспитание студ. творч. спец
.
4.
Пташный О. Д.
Опыт организации текущего и периодического контроля учебно-познавательной деятельности студентов в университетах Украины во второй половине ХІХ века
. — 2002 //
Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту
.
5.
Іванюк І. В.
Оцінювання освітніх проектів та програм
: Навч. посіб. — К.: Таксон, 2004 - (Вища освіта в сучас. світі).
6.
Бишевець Н.
Оцінювання предметних досягнень у вузах фізкультурного профілю в умовах кредитно-модульної системи навчання
. — 2006 //
Теорія і методика фіз. виховання і спорту
.
7.
Зварич І. М.
Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США
: монографія. — К.: Фенікс, 2008
8.
Дубогай О. Д.
Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід
. — 2007 //
Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту
.
9.
Рева О. М.
Формування 100-бальної шкали кваліметрії знань студентів ВНЗ як однокрокова задача прийняття рішень з векторним показником ефективності
. — 2006 //
Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту
.
10.
Рева О. М.
Шляхом Болонського процесу: рівень вимог викладачів на множині об'єктивних успіхів студентів в умовах запровадження 100-бальної шкали вимірювання знань
. — 2006 //
Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту
.
11.
Оксамитна Л. П.
Вимір розподільної здатності в адаптивних навчаючих системах контролю знань та навчання
. — 2003 //
Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та
.
12.
Матвіїшина Н. В.
Підхід до визначення оцінки ефективності процесу навчання
. — 2003 //
Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та
.
13.
Віткін Л. М.
Підходи щодо оцінювання ключових процесів підготовки студента ВНЗ
. — 2004 //
НТІ
.
14.
Радванская Л. Н.
Схема работы подсистемы контроля знаний в компьютеризированной системе обучения
. — 2004 //
Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та
.
15.
Федорук П. І.
Адаптація інтелектуальних систем дистанційного навчання та контролю знань до індивідуальних особливостей студентів на основі аналізу якості засвоєних знань
. — 2006 //
Искусств. интеллект
.
16.
Маймула Є. Ю.
Гуманізація системи контролю навчальних досягнень студентів
. — 2007 //
Освіта на Луганщині
.
17.
Герасимов О. І.
Можливості та проблеми рейтингової та кредитно-модульної систем оцінки знань студентів
. — 2008 //
Укр. гідрометеорол. журн
.
18.
Фефер Е. І.
Оцінка рівня знань при використанні дистанційних технологій навчання в стоматології
. — 2009 //
Мед. інф-ка та інженерія
.
19.
Губський Ю. І.
Форми контролю рівня засвоєння знань та вмінь студентами за умов роботи кафедр на засадах Болонської системи: перспективи вдосконалення
. — 2009 //
Педіатрія, акушерство та гінекологія
.
20.
Morgan J.
Some notes on the assessment of students in UK higher education with respect to placement learning and the distinction between levels of study
. — 2008 //
Магістеріум
.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського