РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Автореферати дисертацій (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гузій Н. В. Особистісно-орієнтовані технології дидаскалогічної підготовки майбутнього педагога : метод. посіб. — К., 2007
2.

Хлєбнікова Т. М. Організація особистісно орієнтованого навчання слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2009
3.

Усата О. Ю. Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — Житомир, 2009
4.

Шаров С. В. Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2010
5.

Пєхота О. М. Культура співробітництва: практика групової роботи студентів : навч.-метод. посіб. — Миколаїв: Іліон, 2011 - (Пед. освіта XXI).
6.

Цина А. Ю. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів технологій: теоретико-методичний аспект : монографія. — Полтава, 2011
7.

Цина А. Ю. Теорія і методика особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02. — К., 2011
8.

Чобітько М. Г. Використання техологій ідивідуального та диференційованого навчання в особистісно орієнтованій професійній підготовці майбутніх учителів. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
9.

Чобітько М. Г. Поетапне нарощування професіоналізму майбутніх учителів у процесі особистісно-орієнтованої професійної підготовки. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
10.

Єрмоленко А. О. Технології індивідуалізації та диференціації навчання в професійній освіті. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
11.

Карчевська Н. В. Індивідуалізація підготовки навчання майбутніх інженерів-педагогів. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
12.

Сергійчук О. М. Вища педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід у навчальному процесі ВНЗ. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
13.

Цина А. Ю. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів технологій // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
14.

Таран І. В. Деякі аспекти реалізації освітньо-орієнтірованого підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40.
15.

Єфіменко І. В. Компетентнісний підхід як методологічна основа формування особистості майбутнього педагога-музиканта // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5.
16.

Карпюк Р. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4.
17.

Харченко Т. Г. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції // Шлях освіти. - 2011. - № 4.
18.

Осипова Т. Ю. Особистісно-орієнтоване виховання як умова професійного розвитку майбутніх учителів // Наука і освіта. - 2011. - № 6.
19.

Операйло С. І. До концепції освітньої системи педагогічних університетів // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4.
20.

Іванюк Г. Особистісно зорієнтована модель підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського