РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч738.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Медведєва В. М. Еволюція дистантних форм бібліотечної роботи як спосіб розширення доступу користувачів до бібліотечних фондів (1990 - 2009) : автореф. дис. ... канд. іст. наук: 27.00.03. — К., 2010
2.

Гранчак Т. Удосконалення дистантних форм використання інформаційних ресурсів бібліотеки // Бібл. вісн.. - 2008. - № 6.
3.

Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек // Бібл. вісн.. - 2012. - № 1.
4.

Хіміч Я. Бібліотечне обслуговування як соціально-рольова взаємодія // Бібл. планета. - 2002. - № 2.
5.

Тетерин В. В. Идентификация посетителей по личной подписи // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 6-я Междунар. конф. "Крым 99". - 1999. - 1.
6.

Углова О. Вивчення та аналіз інформаційних потреб педагогічних та науково-педагогічних кадрів у контексті діяльності ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2005. - Вип. 14.
7.

Медведєва В. Перспективи організації обслуговування користувачів у бібліотеках - інформаційних центрах // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30.
8.

Лазоренко Ю. Сучасний стан та підвищення інформаційної культури користувачів (на прикладі діяльності бібліотек аграрних ВНЗ I - IV рівнів акредитації) // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2010. - Вип. 28.
9.

Шлапак Ю. Формування інформаційної культури: особистість як користувач сучасної бібліотеки // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33.
10.

Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33.
11.

Терещенко І. Бібліотека як суб'єкт ринку інформаційних продуктів і послуг // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35.
12.

Масловська С. М. Професіоналізм бібліотечного обслуговування: історичні та сучасні аспекти // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2002. - Вип. 9.
13.

Бабічева О. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу // Бібл. вісн.. - 2013. - № 3.
14.

Мельник Л. Бібліотечне обслуговування сьогодні: тенденції і проблеми // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 9.
15.

Скнар В. Орієнтир на користувача: українсько-німецький семінар // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 4.
16.

Поліщук Р. Проблеми захисту авторського права в бібліотечному обслуговуванні // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 3.
17.

Грабар Н. Використання методики аутокомунікації в системі індивідуальної роботи бібліотек вищої школи // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 9.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського