РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.712$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кононова М. В. Ідеальне та еталонне в системі категорій музично-виконавського мистецтва : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2009
2.

Катрич О. Т. Індивідуальний стиль музиканта-виконавця (теоретичні та естетичні аспекти) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2000
3.

Марченко М. О. Інтерпретаційна модель партесного твору в українській виконавській культурі на межі XX – XXI ст. : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01. — Івано-Франківськ, 2021
4.

Юдзіонок Н. М. Інтерпретаційна музично-педагогічна діяльність фахівця: компетентнісний підхід // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
5.

Жукова Н. А. Інтерпретація як компонент музичної творчості: естетичний аспект : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.08. — К., 2003
6.

Денисюк І. Інтерпретація як феномен у музичному виконавстві // Нова пед. думка. - 2013. - № 2.
7.

Іонов В. І. Історіографія як основа наукової інтерпретації сучасної української музичної культури : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2010
8.

Чехуніна А. О. Бахіанство як установка композиторської та виконавської творчості XIX - XX сторіч : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2010
9.

Сирятська Т. О. Виконавська інтерпретація в аспекті психології особистості музиканта-артиста : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — Х., 2008
10.

Кучма О. П. Діалогічність як принцип стильового мислення в музиці 2-ої половини XX ст. (на прикладі творчості Р.Щедріна) : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — О., 2008
11.

Дробиш А. А. Духовна музика Антона Брукнера: жанрово-стильові особливості : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Київ, 2021
12.

Саїк Г. Ф. Емоційно-естетичні переживання музики через формування виконавської майстерності студентів. — К., 2000 // Наука і сучасність.
13.

Борисенко М. Ю. Жанр транскрипції в системі індивідуального композиторського стилю : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — Х., 2005
14.

Іванова Ю. Ю. Жанр хорової поеми як синтез музичного та поетичного мистецтва (на прикладі творів українських композиторів XIX - XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2014
15.

Чеботаренко О. В. Интонация и время в контексте исполнительской формы // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
16.

Сокол А. В. Исполнительские ремарки, образ мира и музыкальный стиль. — О.: Моряк, 2007
17.

Гердова Т. С. Комунікативні функції темпо-ритму у виконавській інтерпретації як культурологічна проблема (на прикладі фортепіанних концертів Л.Бетховена) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01. — Х., 2000
18.

Москаленко В. Г. Лекции по музыкальной интерпретации : учеб. пособие. — К.: Клякса, 2013 — N 20130513.
19.

Андросова Д. В. Мінімалізм в музиці: напрямок і принцип мислення : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2005
20.

Ніколаєвська Ю. В. Музична комунікація як інтерпретативний феномен (на прикладі творчості ХХ - початку ХХІ ст.) : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2021
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського