РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (38)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.713$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сапсович О. А. Фразування як основа музично-виконавської логіки (на прикладі фортепіанної творчості С. Слонімського) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2014
2.

Ананьєв А. Б. Вібрато у співочому голосі // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 1.
3.

Ананьев А. Б. Спектральное сопоставление музыкальных произведений // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 3.
4.

Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
5.

Дорохин В. Г. Добиваясь интонационной целостности. (Некоторые особенности артикулирования на баяне, на примере исполнительского анализа Сонаты N 9 "Пастораль" Д. Скарлатти) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
6.

Петренко М. Стан сформованості інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки // Молодь і ринок. - 2011. - № 7.
7.

Антонюк І. Модерні та джазові стильові тенденції у творах сучасних українських композиторів з голосом // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 2.
8.

Яницький Т. Й. Теоретичні засади художнього перекладення музичних творів для бандури : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Київ, 2020
9.

Косенко Г. Г. Темброва семантика альта у творчості харківських композиторів 1960 – 2000-х років : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Харків, 2018
10.

Маринчук Т. Т. Формування уявлень про художній образ у процесі викладання музичних дисциплін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
11.

Воскобойнікова Ю. Дикційний комплекс у православному церковному співі: сучасний регентський досвід // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1.
12.

Грінченко Т. Д. Історія виникнення та становлення професії піаніст-концертмейстер // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2017. - Вип. 49.
13.

Коновалова І. Ю. Обробка як творчий процес / результат музичної діяльності. — 2008 // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство.
14.

Усиков А. Я. Радиофизическое исследование феномена тембра звучания старинных итальянских смычковых музыкальных инструментов. — 2008 // Радиофизика и электроника.
15.

Мостова Ю. В. Категорії "час", "простір" та "рух" у структурі поняття театралізації хорових творів. — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
16.

Трофимчук О. І. Темброва еволюція в українській народно-оркестровій музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2007
17.

Денисенко М. Г. Темброва модальність у композиції (на прикладах української інструментальної музики останньої чверті ХХ сторіччя) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2006
18.

Дейнега В. М. Перекладення як процес переосмислення засобів оркестрової виразності : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — О., 2006
19.

Економова Е. К. Організація співтворчості концертмейстера і співака : Навч. посіб. — О., 2003
20.

Таганов О. М. Особливості психологічного сприйняття звукового простору музичних творів : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2006
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського