РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (38)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.713$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Грінченко Т. Д. Історія виникнення та становлення професії піаніст-концертмейстер // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2017. - Вип. 49.
2.

Тарасова Історико-культурна еволюція артикуляційного комплексу (на прикладі вокальних циклів ХІХ - ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 2004
3.

Ананьєв А. Б. Вібрато у співочому голосі // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 1.
4.

Сокол О. Виконавські ремарки: образ світу і музичний стиль. — Одеса: Астропринт, 2013 — N 20130829.
5.

Воскобойнікова Ю. Дикційний комплекс у православному церковному співі: сучасний регентський досвід // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1.
6.

Дорохин В. Г. Добиваясь интонационной целостности. (Некоторые особенности артикулирования на баяне, на примере исполнительского анализа Сонаты N 9 "Пастораль" Д. Скарлатти) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
7.

Мостова Ю. В. Категорії "час", "простір" та "рух" у структурі поняття театралізації хорових творів. — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
8.

Шугуан Категорія "досвід" у музично-виконавській діяльності: філософський аспект. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
9.

Карпенко Т. П. Концертмейстерська компетентність учителя музики: терміни і поняття : навч. посіб. — Кам'янець-Подільський: Буйницький, 2011
10.

Антонюк І. Модерні та джазові стильові тенденції у творах сучасних українських композиторів з голосом // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 2.
11.

Коновалова І. Ю. Обробка як творчий процес / результат музичної діяльності. — 2008 // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство.
12.

Економова Е. К. Організація співтворчості концертмейстера і співака : Навч. посіб. — О., 2003
13.

Сюта Б. О. Основи парамузикознавства : монографія. — К.: Вид. дім Д. Бураго, 2010
14.

Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
15.

Таганов О. М. Особливості психологічного сприйняття звукового простору музичних творів : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2006
16.

Дейнега В. М. Перекладення як процес переосмислення засобів оркестрової виразності : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — О., 2006
17.

Дорохін В. Г. Принципи та фактори артикуляції у виконанні на баяні : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2010
18.

Усиков А. Я. Радиофизическое исследование феномена тембра звучания старинных итальянских смычковых музыкальных инструментов. — 2008 // Радиофизика и электроника.
19.

Жолдакова В. О. Скрипкова артикуляція як предмет музикознавчого аналізу та виконавської інтерпретації : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2013
20.

Ананьев А. Б. Спектральное сопоставление музыкальных произведений // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського