Пошуковий запит: (<.>U=Ю940$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 921
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Даніліч А. А. Динаміка індивідуально-типологічних рис та якостей студентів в процесі навчання в вищому навчальному закладі. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
2. |
Гавенко В. Л. Исследование динамики изменения психологического состояния студентов в процессе обучения. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
3. |
Винниченко Н. А. К вопросу о тревожности обучаемых. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
4. |
Балабанова Л. М. Категория нормы в психологии студенческого возраста (теоретико-методологический аспект). — Х.: Консум, 1999
|
5. |
Дідусь Н. І. Модель психономічної техніки. — О., 2000 // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського.
|
6. |
Носков В. И. Мотивация умственной активности студента. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
7. |
Савченко С. М. Мотиваційна обумовленість успішного навчання іноземним мовам. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
8. |
Тимошенко В. М. Мотиваційні детермінанти оволодіння іноземною мовою майбутніми вчителями. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
9. |
Хрущ О. В. Музичне виховання в галузі педагогічної освіти (Аналіз вихідних понять). — К.: ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1997
|
10. | Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи. — К.: Віпол, 2000
|
11. |
Гальченко В. Н. Определение обучающего эффекта упражнений на основе сопоставительного анализа операционального состава действий. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
12. |
Балабанова Л. М. Перцентильні стандарти та їх використання в оцінці направленості адаптаційного реагування людини. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
13. |
Любивий Я. В. Проблеми використання духовного ресурсу в сучасних психолого-педагогічних концепціях. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
14. | Проблеми професійної педагогіки та виховання : Зб. наук. пр. — К., 1998 - (Пробл. сучас. мистецтва і культури).
|
15. |
Евдокімова О. О. Процес запису лекцій: психологічні характеристики та умови ефективності. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
16. |
Шелегова Л. Л. Психологические барьеры и возможные пути их преодоления в процессе обучения. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
17. |
Шелегова Л. Л. Психологические основы обучения взрослых (на опыте совместных семинаров НБУ и Банковских академий Германии по повышению квалификации сотрудников и преподавателей). — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
18. | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр. — Рівне: Вид. фірма "Ліста", 2001
|
19. | . — К., 2000
|
20. | . — К., 2000
|
| |