Пошуковий запит: (<.>U=ч481.252$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 162
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кайтан Н. В. Використання засобів масової інформації при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
2. |
Лисякіна О. В. Комунікативний принцип навчання іноземній мові у вищому навчальному закладі. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
3. |
Евдокімова О. О. Процес запису лекцій: психологічні характеристики та умови ефективності. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
4. |
Ермаков С. С. Компьютерный словарь в обеспечении научно-исследовательских работ в высшем учебном заведении. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
5. |
Яворская Г. Х. Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе. — Одесса: НИРИО ОИВД, 2000
|
6. |
Окса М. М. Вузівська лекція як структурна одиниця вивчення загальнопедагогічних дисциплін. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Ревенко В. О. Методи та форми проведення лекційних занять. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Куліш І. М. Роль дидактичної гри у процесі вивчення іноземної мови студентами факультету фізичного виховання. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
9. |
Купрікова О. В. Ділова гра як засіб формування у студентів вищих навчальних закладів умінь приймати рішення. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Купенко О. В. Педагогічне управління діяльністю студента щодо обгрунтування соціально орієнтованого проекту. — Х., 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр.
|
11. |
Артюшина М. В. Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. посіб. — К., 2007
|
12. | Основні вимоги до оформлення атестаційних робіт, дипломних та курсових проектів : метод. рек. — К., 2006
|
13. |
Міненко В. Д. Застосування метаданих Дублінського ядра для побудови метаопису інформаційного ресурсу "Курсова робота" та оцінювання отриманих результатів. — 2009 // Пробл. програмув.
|
14. |
Куліш І. М. Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2003
|
15. |
Парубок О. М. Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — Хмельниц., 2003
|
16. |
Осова О. О. Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих навчальних закладах освіти на Слобожанщині у другій половині XIX століття : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Х., 2008
|
17. |
Друзь Ю. М. Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2000
|
18. |
Полєщук І. Ф. Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2005
|
19. |
Торічний О. В. Удосконалення педагогічної підготовки слухачів вищої військової школи на основі сучасних освітніх технологій (ігрові технології) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02. — Хмельницький, 1999
|
20. |
Цой І. М. Формування естетичного сприйняття мистецтва у студентів коледжу культури та мистецтв у процесі художньо-пізнавальної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — Луганськ, 2000
|
| |