Пошуковий запит: (<.>U=ч481.252$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 162
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чепелева Н. В. Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07. — К., 1992
|
2. |
Чепелева Н. В. Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07. — К., 1992
|
3. |
Чепелева Н. В. Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07. — К., 1992
|
4. |
Чепелева Н. В. Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07. — К., 1992
|
5. |
Торічний О. В. Удосконалення педагогічної підготовки слухачів вищої військової школи на основі сучасних освітніх технологій (ігрові технології) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02. — Хмельницький, 1999
|
6. |
Цой І. М. Формування естетичного сприйняття мистецтва у студентів коледжу культури та мистецтв у процесі художньо-пізнавальної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — Луганськ, 2000
|
7. |
Евдокімова О. О. Процес запису лекцій: психологічні характеристики та умови ефективності. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
8. |
Друзь Ю. М. Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2000
|
9. |
Яворская Г. Х. Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе. — Одесса: НИРИО ОИВД, 2000
|
10. |
Васильєва Л. Я. Ділова гра у викладанні методики математики // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6.
|
11. |
Лисякіна О. В. Комунікативний принцип навчання іноземній мові у вищому навчальному закладі. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
12. |
Шевнюк О. Л. Навчальний діалог у курсі української та зарубіжної культури у вищій школі // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2.
|
13. |
Вієвська М. Г. Розвиток творчих здібностей студентів через імітаційно-ігровий підхід до організації навчання // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 .
|
14. |
Кайтан Н. В. Використання засобів масової інформації при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
15. |
Парубок О. М. Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — Хмельниц., 2003
|
16. |
Ревенко В. О. Методи та форми проведення лекційних занять. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. |
Окса М. М. Вузівська лекція як структурна одиниця вивчення загальнопедагогічних дисциплін. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
18. |
Куліш І. М. Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2003
|
19. |
Куліш І. М. Грати, щоб навчитися. Використання дидактичної гри у підготовці фахівців різних спеціальностей // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2.
|
20. |
Куліш І. М. Роль дидактичної гри у процесі вивчення іноземної мови студентами факультету фізичного виховання. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
| |