Пошуковий запит: (<.>U=У542.120$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Витковски Т. Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III. — 1999 // Управляющие системы и машины.
|
2. |
Джонс Р. Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
|
3. |
Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
4. |
Шумський О. В. Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6). — Л.: Вид-во ЛКА, 2003
|
5. |
Воркут Т. А. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань : Автореф. дис... д-ра техн. наук. — К., 2007
|
6. |
Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
|
7. |
Мельник І. М. Мерчандайзинг : навч. посіб. — К.: Знання, 2009
|
8. |
Пекар В. О. Основи виставкової діяльності : навч. посіб. — К.: Євроіндекс, 2009
|
9. |
Роца Б. Обзор информационных средств для моделирования систем массового обслуживания в розничной торговле. — 2010 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
|
10. |
Азарян О. М. Роздрібна торгівля: розвиток та інновації : монографія. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2012
|
11. |
Кавун О. О. Провідні торговельні мережі у контексті глобалізації роздрібної торгівлі світу // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12.
|
12. |
Кавун О. О. Організаційні засади формування підприємницьких об'єднань у конкурентному середовищі роздрібної торгівлі // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6.
|
13. |
Yong-Fu Chang Exploration of shopping mall customer value propositions in the experience economy // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5.
|
14. |
Галик І. Зарубіжний досвід екомаркування товарів // Товари і ринки. - 2013. - № 1.
|
15. |
Колпакова Т. А. Моделирование процесса принятия решений при проведении тендеров // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 2.
|
16. |
Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 2.
|
17. |
Ткаченко Т. І. Виставковий бізнес : монографія. — Київ: КНТЕУ, 2016
|
18. |
Мазаракі А. Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - № 4.
|
19. |
Макаричев А. В. Распределение сумм максимумов за время обслуживания заявок на периоде занятости в процессах аукционной торговли // Електрон. моделювання. - 2018. - 40, № 3.
|
20. |
Вдовічен А. А. Організація виставкової діяльності : навч. посіб. — Чернівці: Технодрук, 2018
|
| |