Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.354.4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 122
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Круцевич Т. Ю. Методика занятий оздоровительным бегом в процессе физического воспитания школьников 14 - 15 лет. — Х., 2001 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
|
2. |
Бережна Л. І. Ігри як засіб фізичного виховання школярів : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Суми, 2005
|
3. |
Шептицький Д. В. Reaball як засіб підготовки до засвоєння спортивних ігор. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
4. |
Скалій O. Рейтингова система оцінювання навичок плавання учнів 7 - 8 років у комп'ютерній програмі "Акватренер". — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. |
Шиян О. Вплив занять бадмінтоном на рівень фізичної підготовленості молодших школярів. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Тимошенко О. В. Основи теорії та методики викладання спортивних і рухливих ігор : Навч.-метод. посіб. — К., 2003
|
7. |
Горбенко М. Функціональний стан, фізичний розвиток, здоров'я та успішність школярів на заняттях велосипедним спортом. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Мятыга Е. Н. Влияние программы беговых нагрузок на организм детей, часто болеющих ОРЗ. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
9. |
Ковальов А. О. Оздоровчий біг як фактор соціальної адаптації дітей та молоді. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Васильчук А. Г. Оптимізація планування футболу на уроках фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
11. |
Шептицький В. Ф. Роль гри у фізичному та інтелектуальному розвитку дитини. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Козубенко Н. Г. Рухова діяльність як засіб естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
13. |
Водлозеров В. Е. Физиолого-биомеханическое обоснование эффективности тренажеров локально направленного действия для тренировки рук и ног. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
14. |
Товстопятко Ф. Ф. Исследование уровня знаний по туризму среди учащихся V - IX классов и учителей общеобразовательных школ г. Запорожья. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
15. |
Питомець О. П. Рухливі ігри : навч.-метод. посіб. — К., 2007
|
16. |
Борейко М. М. Шляхи оптимізації фізичного виховання засобами легкої атлетики. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. |
Завадич В. М. Методологічні та теоретичні основи формування у школярів культури рухів. — 2009 // Освіта на Луганщині.
|
18. |
Мудрик С. Б. Ефективність застосування національних рухливих ігор на уроках фізичної культури у початковій школі : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Луцьк, 1999
|
19. |
Скалій О. В. Комп'ютерні технології диференціації процесу фізичного виховання школярів (на прикладі навчання плавання) : Автореф. дис...канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Л., 2002
|
20. |
Борейко М. М. Оптимізація фізичного виховання дітей 7 - 8 років засобами легкої атлетики : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Л., 2002
|
| |