РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч618.113$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.
. — Л., 2007. — 230 с.
2.

Ключковська Г. М. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08. — К., 2000
3.

Дегтярев М. В. Сводный тематический план учебной литературы - технологии подготовки и выполнения // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2.
4.

Струк Н. Р. Логістичні принципи організації взаємодії книготорговельних підприємств у системі ланцюга постачань // Наук. зап.. - 2014. - № 1/2.
5.

Ковба Ж. М. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
6.

Грет Г. П. Комерційна діяльність роздрібного книготорговельного підприємства // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
7.

Ковба Ж. М. Науково-практичні аспекти комунікаційної діяльності в книжковій торгівлі // Наук. зап.. - 2011. - № 4.
8.

Скочинець О. І. Електронні медіа в контексті їх залучення до реалізації акцій книжкової промоції: спроба типологічного аналізу // Наук. зап.. - 2011. - № 4.
9.

Ключковська Г. Видавець і засоби масової інформації: курс на зближення // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 7.
10.

Акайомова А. Вплив реклами на розвиток книжкової справи в Україні (90-ті рр. XX ст.) // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10.
11.

Свиридов В. Каталог книжкових видань України - існує // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10.
12.

Блощицька Г. Світовий досвід створення інформаційних систем книгорозповсюдження і стан його впровадження в Україні // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10.
13.

Булах Т. Класифікація реклами у книговиданні та книгорозповсюдженні // Вісн. кн. палати. - 2008. - № 8.
14.

Булах Т. Інноваційні технології в організації збуту видавничої продукції та послуг // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 10.
15.

Темчур К. О. Формування читацьких інтересів українськими фешн-медіа // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1.
16.

Темчур К. О. Формування читацьких інтересів українськими фешн-медіа // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського