Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.3$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 370
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Даніліч А. А. Динаміка індивідуально-типологічних рис та якостей студентів в процесі навчання в вищому навчальному закладі. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
2. |
Гавенко В. Л. Исследование динамики изменения психологического состояния студентов в процессе обучения. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
3. |
Винниченко Н. А. К вопросу о тревожности обучаемых. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
4. |
Носков В. И. Мотивация умственной активности студента. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
5. |
Савченко С. М. Мотиваційна обумовленість успішного навчання іноземним мовам. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
6. | Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи. — К.: Віпол, 2000
|
7. |
Гальченко В. Н. Определение обучающего эффекта упражнений на основе сопоставительного анализа операционального состава действий. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
8. |
Балабанова Л. М. Перцентильні стандарти та їх використання в оцінці направленості адаптаційного реагування людини. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
9. |
Евдокімова О. О. Процес запису лекцій: психологічні характеристики та умови ефективності. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
10. |
Шелегова Л. Л. Психологические барьеры и возможные пути их преодоления в процессе обучения. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
11. |
Шелегова Л. Л. Психологические основы обучения взрослых (на опыте совместных семинаров НБУ и Банковских академий Германии по повышению квалификации сотрудников и преподавателей). — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
12. | Психологічна адаптація студентів першого курсу до умов навчання у вищому закладі освіти : Зб. наук. ст. — Луцьк: РВВ "Вежа", 1999
|
13. |
Балабанова Л. М. Системные принципы детерминации психофизиологических взаимоотношений у студентов первых лет обучения в вузе. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
14. |
Кондратенко Н. Е. Традиционные и проблемные модели обучения. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
15. |
Євдокімова О. О. Психологія іншомовної текстової діяльності : Моногр. — Х.: ПП Вид-во "Нове сл.", 2004
|
16. |
Бышевец Н. Г. Психолого-педагогические аспекты преподавания информатики в вузах физкультурного профиля. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. |
Баранник Н. О. Психолого-педагогічні засади розвитку мовленнєвих умінь студентів-філологів. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
18. |
Грицай О. Психолого-педагогічні основи використання інформаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ фізичної культури. — 2002 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
19. |
Скрипченко О. В. Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки, асп. — 2-е вид., доповн. та переробл. — К.: Укр. Центр духов. культури, 2005
|
20. |
Потапова В. Д. Гуманітарна орієнтація психолога-фахівця. — Донецьк: ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2001
|
| |