РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Наукова періодика України (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Акайомова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Акайомова А.  Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика. — 2009 // Політ. менеджмент.
2.

Акайомова А. В. Розвиток рекламної справи в Україні у 90-их роках ХХ сторіччя : Автореф. дис... канд. іст. наук: 00.07.01. — Донецьк, 2002
3.

Акайомова А.  Комунікація Державної Думи Росії: два етапи розвитку. — 2010 // Політ. менеджмент.
4.

Акайомова А.  Невербальні знаки в політичній семіотиці. — 2010 // Політ. менеджмент.
5.

Акайомова А.  Особливості іміджу як складової політичного маркетингу. — 2010 // Політ. менеджмент.
6.

Акайомова А.  Політична комунікація як процес взаємодії політичних суб'єктів. — 2011 // Політ. менеджмент.
7.

Акайомова А.  Політичний імідж та основні його характеристики. — 2009 // Політ. менеджмент.
8.

Акайомова А. В. Історичний досвід становлення інститутів громадянського суспільства в країнах Європи : зб. наук. пр. — К.: Фоліант, 2012 — N 20130116.
9.

Акайомова А. Вплив реклами на розвиток книжкової справи в Україні (90-ті рр. XX ст.) // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10.
10.

Акайомова А. Роль преси у розвитку політичної реклами в Україні (90-ті роки ХХ ст.) // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 4.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського