РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (26)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Райко Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Райко Д. В. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. всех спец. — Х., 2004
2.

Заруба В. Я. Основы бизнеса : Учеб. пособие для студ. всех спец. — Х., 2004
3.

Сухорукова Н. В. Финансы. Деньги и кредит : Учеб. пособие для студ. всех спец. — Х., 2004
4.

Ястремская Е. Н. Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2006 - (Учеб. изд.).
5.

Цейтлин Л. М. Логистика : Учеб. пособие. — Х., 2007
6.

Райко Д. В. Моделирование поведения потребителей при принятии решения о производстве и продвижении инновационных товаров : учеб. пособие. — Х., 2007
7.

Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія. — Х.: ІНЖЕК, 2008
8.

Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства. — 2009 // Пробл. науки.
9.

Райко Д. В. Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.02. — Х., 2003
10.

Райко Д. В. Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії : монографія. — Х.: Інжек, 2010
11.

Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Х., 2011
12.

Райко Д. В. Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів. — 2009 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
13.

Райко Д. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 39.
14.

Райко Д. В. Розвиток стратегічного управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
15.

Райко Д. В. Розробка заходів інформаційно-емоційного впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємства // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2.
16.

Райко Д. В. Формування інструментів управління промисловими підприємствами за теоретичним і функціональним підходами // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3.
17.

Райко Д. В. Соціальна відповідальність як інструмент управління сталим розвитком промислового підприємства // Проблеми економіки. - 2020. - № 1.
18.

Ілляшенко С. М. Вступ до спеціальності "Маркетинг" : навч. посіб. — Суми: Триторія, 2020
19.
Управління інноваційною діяльністю: теорія і практика : колект. монографія. — Київ: Аграр Медіа Груп, 2021
20.
Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні : монографія. — Суми: Триторія, 2021
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського