Пошуковий запит: (<.>A=Райко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Райко Д. В. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. всех спец. — Х., 2004
|
2. |
Заруба В. Я. Основы бизнеса : Учеб. пособие для студ. всех спец. — Х., 2004
|
3. |
Сухорукова Н. В. Финансы. Деньги и кредит : Учеб. пособие для студ. всех спец. — Х., 2004
|
4. |
Ястремская Е. Н. Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2006 - (Учеб. изд.).
|
5. |
Цейтлин Л. М. Логистика : Учеб. пособие. — Х., 2007
|
6. |
Райко Д. В. Моделирование поведения потребителей при принятии решения о производстве и продвижении инновационных товаров : учеб. пособие. — Х., 2007
|
7. |
Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія. — Х.: ІНЖЕК, 2008
|
8. |
Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства. — 2009 // Пробл. науки.
|
9. |
Райко Д. В. Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.02. — Х., 2003
|
10. |
Райко Д. В. Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії : монографія. — Х.: Інжек, 2010
|
11. |
Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Х., 2011
|
12. |
Райко Д. В. Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів. — 2009 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
13. |
Райко Д. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 39.
|
14. |
Райко Д. В. Розвиток стратегічного управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
|
15. |
Райко Д. В. Розробка заходів інформаційно-емоційного впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємства // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2.
|
16. |
Райко Д. В. Формування інструментів управління промисловими підприємствами за теоретичним і функціональним підходами // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3.
|
17. |
Райко Д. В. Соціальна відповідальність як інструмент управління сталим розвитком промислового підприємства // Проблеми економіки. - 2020. - № 1.
|
18. |
Ілляшенко С. М. Вступ до спеціальності "Маркетинг" : навч. посіб. — Суми: Триторія, 2020
|
19. | Управління інноваційною діяльністю: теорія і практика : колект. монографія. — Київ: Аграр Медіа Груп, 2021
|
20. | Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні : монографія. — Суми: Триторія, 2021
|
| |