Пошуковий запит: (<.>A=Чміль Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Чміль Г. П. Екранна культура: плюральність проявів : Моногр. — Х.: Крук, 2003
|
2. |
Рибалка В. Г. Українська та зарубіжна культура : Підруч. для студ. вищ. техн. навч. закл. — Х.: ТАЛ "Слобожанщина", 2003
|
3. |
Чміль Г. П. Антропологічні засади екранної культури : Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.04. — К., 2005
|
4. |
Чміль Г. Візуалізація реального в сучасному культурному просторі : монографія. — Київ: Ін-т культурології НАМ України, 2013
|
5. |
Чміль Г. Л. Факторний аналіз оборотності капіталу підприємства // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6.
|
6. |
Чміль Г. Л. Облік і аналіз капіталу в системі управління торговельними підприємствами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09. — Харків, 2015
|
7. |
Богуцький Ю. Нова культурна реальність як соціодинамічний процес людинотворення через ролі : монографія. — Київ: Ін-т культурології НАМ України, 2013 — N 20150421.
|
8. |
Безручко О. В. Міждисциплінарне пізнання закономірностей сучасного екранного дискурсу : зб. наук. пр. — Київ: Ін-т культурології НАМ України, 2014
|
9. |
Чміль Г. Л. Цифровізація управління клієнтським досвідом у готельно-ресторанній індустрії // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8.
|
10. | Культура пам'яті сучасного українського суспільства: трансформація, декомунізація, європеїзація : монографія. — Київ: Ін-т культурології НАМ України, 2020. — 350, [1]: a-іл.
|
11. |
Чміль Г. П. Людина - екран: візуальна антропологія (пост)сучасності : монографія. — Київ: Ін-т культурології НАМ України, 2020. — 254, [1]: a-іл.
|
12. |
Чміль Г. Л. Адаптивна поведінка суб'єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2021
|
13. |
Савицька Н. Л. Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесі : монографія. — Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2021
|
14. | . — Київ, 2020
|
15. |
Чміль Г. Л. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства // Економіка і регіон. - 2022. - № 2.
|
16. | Людина. Діалог. Цифрова культура : зб. матеріалів круглих столів та конф. 2021 р. : у 3 ч. — Київ: ІКД НАНУ, 2021
|
17. |
Олініченко К. С. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни // Економіка і регіон. - 2023. - № 1.
|
18. | Академік Юрій Богуцький : біобібліогр. нарис. — Київ: Ін-т культурології НАМ України, 2021
|