Пошуковий запит: (<.>TJ=Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 531
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Середюк Л. А. Використання автентичності газетної хроніки на уроках німецької мови // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
2. |
Бричок Б. П. Використання інтерактивних технологій у процесі професійної підготовки вчителів початкових класів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
3. |
Ботвінко О. М. Використання комп'ютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
4. |
Цаль Т. В. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
5. |
Кропивко І. М. Використання ресурсів і послуг мережі Інтернет у викладанні іноземних мов // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
6. |
Сіпайло В. О. Використання сучасних систем крою проектування одягу при підготовці майбутніх вчителів технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
7. |
Гронь Л. В. Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
8. |
Шурин О. І. До питання формування педагогічної культури майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
9. |
Зінчук І. В. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
10. |
Мазурок О. М. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
11. |
Попчук О. В. Інноваційні технології навчання як умова розвитку професійної культури майбутніх фахівців документознавства та інформаційної діяльності // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
12. |
Мороз Л. В. Інтерпретація закономірностей засвоєння іншомовних слів студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
13. |
Войтович І. С. Комп'ютерні інформаційні технології в реалізації навчальних і наукових проектів у педагогічних вищих навчальних закладах // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
14. |
Янцур М. С. Курсова робота з методичних дисциплін у кредитно-модульній системі організації навчального процесу // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
15. |
Герасименко О. А. Методи реалізації пошуково-дослідницьких проектів на заняттях з трудового навчання у 7 - 9 класах з використанням інформаційно-пошукових технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
16. |
Грипич С. Н. Моральне виховання молодших школярів і дитяча література (психолого-педагогічний погляд на проблему) // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
17. |
Корженевська О. В. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчального процесу // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
18. |
Мороз Л. В. Основні питання принципів і критеріїв відбору та засвоєння лексичного мінімуму студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
19. |
Поліщук Н. В. Особистісно-орієнтована технологія навчання при підготовці фахівців з технологічної освіти // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
20. |
Салюк І. Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42.
|
| |