РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Автореферати дисертацій (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.511.11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Левчук Н. І. Український ринок м'яса птиці. — 2006 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
2.

Сендецька С. В. Особливості брендингу продукції на ринку м'яса птиці. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
3.

Бербенець О. В. Стратегія розвитку підприємств з виробництва курячого м'яса і яєць : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Д., 2009
4.

Місюк М. В. Формування регіонального ринку м'ясної продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.07.02. — Житомир, 2004
5.

Павленко О. М. Регулювання імпорту м'яса та м'ясопродуктів в умовах формування євроінтеграційних процесів України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — К., 2010
6.

Шуст О. А. Ринок продукції м'ясного скотарства в Україні: теоретико-прикладні аспекти розвитку та регулювання : монографія. — Біла Церква, 2011
7.

Заболотний В. С. Конкурентоспроможне птахівництво України: аналітична оцінка, прогноз розвитку : монографія. — К.: КОМПРИНТ, 2013
8.

Шлапак О. В. Проблеми розвитку і можливості захисту вітчизняного м'ясного скотарства в умовах СОТ // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 11.
9.

Шлапак О. В. Особливості і перспективи формування внутрішнього споживчого ринку продукції м'ясного скотарства // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 12.
10.

Лєнівова Г. В. Моделювання потенційного впливу ЗВТ між Україною та ЄС на структуру імпорту продукції тваринництва // Економіка і прогнозування. - 2014. - № 1.
11.

Кирилюк Д. О. Маркетинговий менеджмент на ринку продукції птахівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — Київ, 2015
12.

Ібатуллін М. І. Організаційно-економічний механізм формування та функціонування ринку продукції свинарства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03. — Миколаїв, 2017
13.

Фарина Л. В. Стратегічний маркетинг ( на прикладі м'ясних продуктів) : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03. — Тернопіль, 1996
14.

Романишин О. В. Удосконалення економічного механізму функціонування та розвитку ринку м'яса в регіоні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05. — Тернопіль, 2018
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського