Пошуковий запит: (<.>U=Х849(4УКР)112$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 114
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ilnytska U. International broadcasting as a form of foreign-policy media communications of modern states: experience for Ukraine // Humanitarian Vision. - 2019. - 5, № 1.
|
2. |
Makeieva O. Main directions of mass media influence on individual's legal culture // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2016. - № 2.
|
3. |
Serdechnaya L. V. The concept of advertising as a solution to contradiction between cocial justice and economic efficiency (archetypal approach) // Публ. урядування. - 2017. - № 3.
|
4. |
Воєводін Б. В. Інститут реклами: цивільно-правовий аспект : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03. — Київ, 2014
|
5. |
Мацкевич О. О. Авторське право в діяльності засобів масової інформації, що функціонують у цифровому середовищі : монографія. — Київ: Інтерсервіс, 2017. — 206, [1]
|
6. |
Красноступ Г. Адаптація законодавства України у сфері телебачення і радіомовлення до законодавства Європейського Союзу: окремі питання. — 2007 // Право України.
|
7. |
Стрельников А. В. Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07. — О., 2004
|
8. |
Яцик Т. П. Адміністративно-правові засади взаємодії податкових органів із засобами масової інформації : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07. — К., 2013
|
9. |
Лебедєва А. В. Адміністративно-правові та організаційні засади взаємодії органів внутрішніх справ із засобами масової інформації : монографія. — Донецьк: Донбас, 2011
|
10. |
Тацишин І. Б. Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07. — Л., 2009
|
11. |
Тацишин І. Б. Адміністративно-правове забезпечення рекламних відносин в Україні : монографія. — Л., 2011
|
12. |
Бурлаков С. В. Адміністративно-правове регулювання висвітлення діяльності публічної адміністрації України засобами масової інформації : монографія. — Київ: Гельветика, 2015 — N 20170523.
|
13. |
Шишка Ю. М. Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07. — Київ, 2018
|
14. |
Сухан І. С. Адміністративно-правовий механізм забезпечення права громадян на вільний доступ до інформацій про стан довкілля : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07. — Ужгород, 2016
|
15. | Відкритість і прозорість української влади в умовах її реформування : експерт. круглий стіл, 30 листоп. 2007 р., Київ. — К.: Фоліант, 2008
|
16. |
Легеза Ю. О. Відомчі засоби масової інформації в механізмі формування правосвідомості співробітників органів внутрішніх справ України : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.01. — Х., 2005
|
17. |
Гуйван О. П. Відповідальність за інформацію в ЗМІ: європейська практика та українські реалії // Держава та регіони. Сер. Право. - 2018. - Вип. 1.
|
18. |
Бакалинський О. Відповідальність за порушення законодавства про захист інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах. — 2009 // Прав., нормат. та метрол. забезп. системи захисту інформації в Україні.
|
19. |
Ваксман Р. В. Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04. — Харків, 2014
|
20. |
Бухтатий О. Є. Взаємовідносини органів державної влади та засобів масової інформації в умовах демократичного державотворення : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01. — Х., 2010
|
| |