Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.241.6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ткаченко В. В. Адаптивная физическая культура как средство психофизической реабилитации детей-инвалидов. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Шептицький Д. В. Результаты исследования уровня физического развития и физической подготовки умственно отсталых детей младшего и среднего школьного возраста. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Римар О. Історичні аспекти організації та функціонування товариств для неповносправних в Україні. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
4. |
Кісельов А. Ф. Оздоровча і спортивна робота з неповноправними дітьми і дорослими в Миколаївській області. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. |
Шевченко О. Особливості навчання вправ художньої гімнастики дітей з особливими потребами. — 2006 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Савельева Н. Пути оптимизации процесса физического воспитания детей младшего школьного возраста с ограниченными возможностями. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Шмалєй С. В. Детермінанти соціально-оздоровчого інтегрування молоді з особливими потребами. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
8. |
Єдинак Г. А. Корекція психофізичного стану старших дошкільників із різною руховою асиметрією як педагогічна проблема. — 2010 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
9. |
Калмикова М. О. Психолого-педагогічна допомога в розвитку соціального інтелекту в дітей зі схильністю до СДУГ. — 2010 // Освіта на Луганщині.
|
10. |
Карабанова Н. С. Роль фізичного виховання в навчально-корекційному процесі дітей із церебральним паралічем. — 2009 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
11. |
Дегтяренко Т. М. Наук.-метод. основи упр. системою корекційно-реабілітац. допомоги : монографія. — Суми: Кочубей Н.В., 2010
|
12. |
Яшна О. П. Методика навчання адаптивній фізичній культурі в умовах центрів соціальної реабілітації : навч. посіб. — Мелітополь: Вид. будинок ММД, 2013
|
13. |
Єфименко М. М. Принципи кондуктивної педагогіки у корекційному фізичному вихованні дітей з порушенням опорно-рухового апарату. — 2012 // Освіта на Луганщині.
|
14. |
Юрків Я. І. Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями. — 2012 // Соц. педагогіка: теорія та практика.
|
15. |
Єфименко М. М. Методичні можливості психосоматики В. Райха при корекції рухових порушень у дітей. — 2012 // Освіта та педагогічна наука.
|
16. |
Бондаренко Р. М. Прогностична модель професійної компетентності психолога школи-інтернату для дітей з особливостями психофізичного розвитку. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
17. |
Глоба О. П. Науково-теоретичні та організаційно-педагогічні аспекти комплексної реабілітації та соціалізації молоді з порушеннями ОРА в умовах регіонального корекційно-реабілітаційного середовища. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
18. |
Єсіпова Н. В. Корекційно-розвивальна робота в початкових класах // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
|
19. |
Вавіна Л. Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та затримкою психічного розвитку : [посібник]. — К.: Атопол, 2011
|
20. |
Коношенко С. В. Реабілітаційна робота з соціально дезадаптованими підлітками в умовах індустріального регіону : монографія. — Луганськ, 2009
|
| |